Mark Darrah - newsy i ciekawostki

Dragon Age 2 powstało w niezwykle krótkim czasie, by uratować BioWare przed gniewem EA
Adrian Werner, 6 lutego 2025, 14:29
Jeden z weteranów studia BioWare opowiedział o wyjątkowo krótkim cyklu produkcyjnym Dragon Age II, wymuszonym przez oczekiwania finansowe firmy Electronic Arts.

Reżyser Dragon Age: Origins i Dragon Age 2 nie pozostawia złudzeń: nie zaczynajcie tworzenia gier tylko dla pieniędzy
Jakub Błażewicz, 9 sierpnia 2024, 13:32
Mark Darrah ma sporo rad dla osób pragnących zacząć przygodę z tworzeniem gier. Były pracownik BioWare stwierdził m.in., że zarabianie pieniędzy nie powinno być główną motywacją do założenia studia.

Gry AAA niekoniecznie powstają długie lata. Były pracownik BioWare tłumaczy, dlaczego tak długo czekamy na wielkie hity
Jakub Błażewicz, 26 czerwca 2024, 15:55
Mark Darrah (niegdyś ze studia BioWare) wymienił przyczyny długiego powstawania wysokobudżetowych gier, ale też wskazał, że często nie są one w produkcji tak wiele lat, jak by się wydawało.

Dragon Age: Dreadwolf ze wsparciem od „starego znajomego”, pomogą też twórcy Mass Effect
Adam Celarek, 28 marca 2023, 10:07
Do prac nad Dragon Age: Dreadwolf oddelegowano część zespołu związanego z Mass Effect. Co ciekawe, do teamu dołączył również dobrze znany weteran serii.

To cud, że Dragon Age: Inkwizycja się udał - twórca wspomina słynne RPG
Zuzanna Domeradzka, 11 listopada 2022, 09:37
Według Marka Darraha, producenta Dragon Age: Inkwizycji i byłego pracownika BioWare, to cud, że gra okazała się sukcesem. Problemów przysparzał przede wszystkim jej silnik.

„Magia BioWare to bzdura” - reżyser Dragon Age: Origins i Dragon Age 2 krytykuje praktyki studia
Jakub Błażewicz, 19 stycznia 2022, 18:50
Mark Darrah nie jest fanem mówienia o „magii BioWare”. Przynajmniej nie w kontekście tego, jak wygląda produkcja gier w jego byłym studiu (i nie tylko tam).

Dyrektor generalny BioWare i producent Dragon Age 4 opuszczają studio
Bartosz Świątek, 4 grudnia 2020, 09:08
Znani deweloperzy studia BioWare, odpowiedzialni m.in. za serie Mass Effect i Dragon Age – Casey Hudson oraz Mark Darrah – postanowili odejść z firmy.

BioWare: „Jeszcze nie skończyliśmy z serią Mass Effect”
Bartosz Świątek, 13 lutego 2019, 11:40
W niedawnym wywiadzie udzielonym serwisowi Polygon, Mike Darrah i Casey Hudson z BioWare zapewnili, że nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa w kwestii marki Mass Effect. Seria może powrócić, kiedy studio znajdzie dla niej czas.