Garry Newman - newsy i ciekawostki
„Nie chcę co roku płacić Unity 500 tys. dolarów”. Twórca Garry's Mod stawia wszystko na jedną kartę, jaką jest nowy silnik
Adrian Werner, 6 sierpnia 2024, 13:27
Po zeszłorocznej aferze z Unity twórca Garry's Mod nie zamierza wracać do tego silnika i przyszłe projekty oprze na innej technologii.
Twórcy survivalowego hitu Steam zapowiadają kontynuację, brzmią przy tym niezwykle gniewnie
Krzysztof Kałuziński, 16 września 2023, 15:47
Rust 2 powstanie, ale nie na silniku Unity – założyciel Facepunch Studios skrytykował działania firmy stojącej za tą technologią i zapowiedział rezygnację z jej usług. Nie krył przy tym gniewu wywołanego zapowiedzianymi ostatnio zmianami w naliczaniu opłat za użycie silnika.
Powstaje Garry's Mod 2. Może wykorzystać silnik Half-Life: Alyx
Bartosz Świątek, 30 marca 2020, 09:40
Garry Newman – deweloper znany ze stworzenia modyfikacji do Half-Life 2 pod tytułem Garry’s Mod, która następnie została wydana jako samodzielny produkt – zapowiedział, że pracuje nad nową wersją swojej produkcji.
Zapowiedziano S&box - nieoficjalną kontynuację Garry’s Mod
Kamil Zwijacz, 5 września 2017, 13:38
Studio Facepunch jakiś czas temu ujawniło, że powstanie kontynuacja gry Garry’s Mod. Deweloper właśnie zapowiedział projekt o nazwie S&box, który wydaje się być drugą odsłoną wspomnianej produkcji.
Powstanie sequel Garry's Mod
Jakub Błażewicz, 10 września 2015, 10:47
Garry Newman, założyciel studia Facepunch, w rozmowie z serwisem PCGamesN poinformował o planowanym sequelu popularnego Garry's Mod. Od obecnej wersji ma go odróżniać m.in. wykorzystanie nowinek związanych z rzeczywistością wirtualną.
Twórcy DayZ i Garry’s Mod twierdzą, że płatne mody na Steamie to dobry pomysł
Kamil Zwijacz, 25 kwietnia 2015, 10:20
Garry Newman, twórca Garry’s Mod, a także Dean Hall, odpowiedzialny za DayZ, zabrali głos w sprawie wprowadzenia możliwości pobierania pieniędzy za tworzone mody, które udostępniane są w usłudze Steam Workshop. Pomimo wad, nowy pomysł Valve jest dobrym posunięciem, który może wyjść wszystkim na dobre.
Rust - znamy powody przebudowy sieciowego survivalu
Jakub Mirowski, 26 czerwca 2014, 12:12
Rust, sieciowy survival, dostępny w usłudze Wczesny Dostęp na Steamie, zostaje zbudowany praktycznie od nowa. Jak tłumaczy Garry Newman z Facepunch Studios, powodem takiej decyzji były zbyt duże problemy z poprzednim kodem, stworzonym na potrzeby zupełnie innej produkcji.