Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

downgrade - newsy i ciekawostki

Dying Light 2 na porównaniu. Zobacz, jak zmieniła się gra od E3 2018 i 2019
Dying Light 2 na porównaniu. Zobacz, jak zmieniła się gra od E3 2018 i 2019

Adrian Werner, 8 lutego 2022, 12:40

W sieci pojawił się ciekawy materiał wideo, który pokazuje, jak mocno zmieniła się gra Dying Light 2 od pokazów na E3 2018 i E3 2019.

CoD: Modern Warfare – fani narzekają na downgrade grafiki
CoD: Modern Warfare – fani narzekają na downgrade grafiki

Bartosz Świątek, 18 maja 2020, 12:01

Jeden z użytkowników forum Reddit przygotował porównanie prezentujące różnicę, jaka zaszła w grafice Call of Duty: Modern Warfare. Oprawa w trybie wieloosobowym na pecetach została zauważalnie okrojona.

Nowy patch do Red Dead Redemption 2 może obniżać jakość grafiki
Nowy patch do Red Dead Redemption 2 może obniżać jakość grafiki

Jakub Mirowski, 17 marca 2019, 09:32

Gracze biją na alarm: wygląda na to, że przy okazji łatki 1.06 do gry Red Dead Redemption 2 deweloperzy z firmy Rockstar obniżyli nieco jakość oprawy graficznej, rezygnując z technologii ambient occlusion.

Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61
Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61

Adrian Werner, 29 kwietnia 2018, 11:18

Serwis Digital Foundry udostępnił materiał wideo, który dokładnie pokazuje pogorszenie niektórych elementów oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon odpalanej na PlayStation 4 Pro w rozdzielczości 4K i z efektem HDR.

Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta

Grzegorz Chmielewski, 19 lutego 2018, 20:01

Wygląda na to, że proces tworzenia Kingdom Come: Deliverance wymagał postawienia na pewne kompromisy. Jedna z osób uczestniczących w testach beta produkcji podzieliła się porównaniami tych samych lokacji w wersji gry sprzed dwóch lat z tym, co trafiło na półki sklepowe, uwidaczniając tym samym niemały downgrade.

Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u
Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u

Kamil Zwijacz, 23 listopada 2017, 09:26

Firma Ubisoft wypuściła łatkę 1.05 do gry Assassin's Creed Origins. W założeniach miała ona poprawić wydajność w produkcji, ale okazało się, że pogorszyła oprawę graficzną.

Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku

Miłosz Szubert, 29 sierpnia 2017, 13:30

W sieci pojawiło się porównanie graficzne dwóch wersji gry Detroit: Become Human – tej zaprezentowanej podczas E3 2016 oraz z tegorocznych targów gamescom. Zmiany są widoczne gołym okiem.

Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]
Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]

Michał Jodłowski, 21 marca 2017, 13:35

W sieci pojawiły się materiały porównujące jakość grafiki w finalnej wersji gry Mass Effect: Andromeda z zapisem rozgrywki, który wyciekł w 2016 roku. Część społeczności dopatruje się graficznego downgrade’u w najnowszej propozycji studia BioWare.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą

Kamil Zwijacz, 5 lutego 2017, 20:07

Jeden z użytkowników serwisu YouTube wykonał porównanie graficzne zwiastuna gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands z 2015 roku z tym, co możemy obecnie zobaczyć w becie produkcji.

Watch Dogs 2 bez downgrade’u, świat gry dwa razy większy niż w „jedynce
Watch Dogs 2 bez downgrade’u, świat gry dwa razy większy niż w „jedynce"

Maciej Żulpo, 15 lipca 2016, 09:35

Watch Dogs 2 nie ulegnie downgrade’owi, stwierdził pracujący nad grą Dominic Guay. Osławione obniżenie jakości grafiki w poprzedniej części twórca usprawiedliwił brakiem dostatecznej wiedzy o specyfikacji konsol nowej generacji. Przybliżył też szczegóły dotyczące rozgrywki samej w sobie.

Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań
Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań

Michał Jodłowski, 29 marca 2016, 14:05

Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne
Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne

Szymon Liebert, 7 lutego 2016, 14:30

Pecetowa wersja Tom Clancy's The Division nie rozwinie skrzydeł przez edycje na konsole – twórcy przyznali, że musieli ją ograniczyć, by posiadacze Xboksów One i PlayStation 4 nie poczuli się traktowani niesprawiedliwie. Na platformach Sony i Microsoftu pojawią się za to opcje graficzne rodem z komputerów, które pozwolą przyspieszyć działanie gry.

The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka
The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka

Michał Jodłowski, 18 czerwca 2015, 13:55

W Internecie pojawił się zapis rozgrywki w trybie multiplayer z The Division, a także filmik porównujący oprawę graficzną z buildów zaprezentowanych na targach E3 w 2013, 2014 i bieżącym roku. Ponadto poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej gry i (poniekąd) przepustki sezonowej.

CD Projekt RED przyznaje się do obniżenia jakości Wiedźmina 3. Multiplatformowość gry głównym powodem gorszej grafiki
CD Projekt RED przyznaje się do obniżenia jakości Wiedźmina 3. Multiplatformowość gry głównym powodem gorszej grafiki

Kamil Zwijacz, 21 maja 2015, 10:15

Studio CD Projekt RED oficjalnie odniosło się do kwestii tak zwanego downgrade'u grafiki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projekt, stwierdził, że obniżenie jakości oprawy jest następstwem kilku rzeczy, w tym przede wszystkim koniecznością stworzenia gry multiplatformowej.

Wiedźmin 3 używa tych samych tekstur, co w 2013 roku; REDKit po premierze
Wiedźmin 3 używa tych samych tekstur, co w 2013 roku; REDKit po premierze

Michał Jodłowski, 17 maja 2015, 11:10

Studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera potwierdziło, że Wiedźmin 3: Dziki Gon używa tych samych tekstur, co w 2013 roku, i nie miał miejsca żaden downgrade. Ponadto potwierdzono, że po premierze pojawi się REDKit – zestaw narzędzi do modowania gry.

Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?
Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?

Jakub Burski, 15 kwietnia 2014, 15:24

Premiera najnowszego hitu firmy Ubisoft Montreal zbliża się wielkimi krokami. Już pod koniec maja będziemy mieli okazję zdemolować Chicago i uprzykrzać życie jego mieszkańcom, a to wszystko za pomocą telefonu komórkowego. Zanim to jednak nastąpi, możemy sprawdzić czy poza rozwałką, w pecetowej wersji sanboksowego Watch Dogs będzie na co popatrzeć i co podziwiać.