downgrade - newsy i ciekawostki
Dying Light 2 na porównaniu. Zobacz, jak zmieniła się gra od E3 2018 i 2019
Adrian Werner, 8 lutego 2022, 12:40
W sieci pojawił się ciekawy materiał wideo, który pokazuje, jak mocno zmieniła się gra Dying Light 2 od pokazów na E3 2018 i E3 2019.
CoD: Modern Warfare – fani narzekają na downgrade grafiki
Bartosz Świątek, 18 maja 2020, 12:01
Jeden z użytkowników forum Reddit przygotował porównanie prezentujące różnicę, jaka zaszła w grafice Call of Duty: Modern Warfare. Oprawa w trybie wieloosobowym na pecetach została zauważalnie okrojona.
Nowy patch do Red Dead Redemption 2 może obniżać jakość grafiki
Jakub Mirowski, 17 marca 2019, 09:32
Gracze biją na alarm: wygląda na to, że przy okazji łatki 1.06 do gry Red Dead Redemption 2 deweloperzy z firmy Rockstar obniżyli nieco jakość oprawy graficznej, rezygnując z technologii ambient occlusion.
Analiza problemów Wiedźmina 3 na PlayStation 4 z patchem 1.61
Adrian Werner, 29 kwietnia 2018, 11:18
Serwis Digital Foundry udostępnił materiał wideo, który dokładnie pokazuje pogorszenie niektórych elementów oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon odpalanej na PlayStation 4 Pro w rozdzielczości 4K i z efektem HDR.
Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Grzegorz Chmielewski, 19 lutego 2018, 20:01
Wygląda na to, że proces tworzenia Kingdom Come: Deliverance wymagał postawienia na pewne kompromisy. Jedna z osób uczestniczących w testach beta produkcji podzieliła się porównaniami tych samych lokacji w wersji gry sprzed dwóch lat z tym, co trafiło na półki sklepowe, uwidaczniając tym samym niemały downgrade.
Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u
Kamil Zwijacz, 23 listopada 2017, 09:26
Firma Ubisoft wypuściła łatkę 1.05 do gry Assassin's Creed Origins. W założeniach miała ona poprawić wydajność w produkcji, ale okazało się, że pogorszyła oprawę graficzną.
Detroit: Become Human - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Miłosz Szubert, 29 sierpnia 2017, 13:30
W sieci pojawiło się porównanie graficzne dwóch wersji gry Detroit: Become Human – tej zaprezentowanej podczas E3 2016 oraz z tegorocznych targów gamescom. Zmiany są widoczne gołym okiem.
Gra Mass Effect: Andromeda przeszła graficzny downgrade? [news zaktualizowany]
Michał Jodłowski, 21 marca 2017, 13:35
W sieci pojawiły się materiały porównujące jakość grafiki w finalnej wersji gry Mass Effect: Andromeda z zapisem rozgrywki, który wyciekł w 2016 roku. Część społeczności dopatruje się graficznego downgrade’u w najnowszej propozycji studia BioWare.
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki z 2015 roku z obecną betą
Kamil Zwijacz, 5 lutego 2017, 20:07
Jeden z użytkowników serwisu YouTube wykonał porównanie graficzne zwiastuna gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands z 2015 roku z tym, co możemy obecnie zobaczyć w becie produkcji.
Watch Dogs 2 bez downgrade’u, świat gry dwa razy większy niż w „jedynce"
Maciej Żulpo, 15 lipca 2016, 09:35
Watch Dogs 2 nie ulegnie downgrade’owi, stwierdził pracujący nad grą Dominic Guay. Osławione obniżenie jakości grafiki w poprzedniej części twórca usprawiedliwił brakiem dostatecznej wiedzy o specyfikacji konsol nowej generacji. Przybliżył też szczegóły dotyczące rozgrywki samej w sobie.
Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań
Michał Jodłowski, 29 marca 2016, 14:05
Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne
Szymon Liebert, 7 lutego 2016, 14:30
Pecetowa wersja Tom Clancy's The Division nie rozwinie skrzydeł przez edycje na konsole – twórcy przyznali, że musieli ją ograniczyć, by posiadacze Xboksów One i PlayStation 4 nie poczuli się traktowani niesprawiedliwie. Na platformach Sony i Microsoftu pojawią się za to opcje graficzne rodem z komputerów, które pozwolą przyspieszyć działanie gry.
The Division – gameplay, porównanie grafiki, season pass i kolekcjonerka
Michał Jodłowski, 18 czerwca 2015, 13:55
W Internecie pojawił się zapis rozgrywki w trybie multiplayer z The Division, a także filmik porównujący oprawę graficzną z buildów zaprezentowanych na targach E3 w 2013, 2014 i bieżącym roku. Ponadto poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej gry i (poniekąd) przepustki sezonowej.
CD Projekt RED przyznaje się do obniżenia jakości Wiedźmina 3. Multiplatformowość gry głównym powodem gorszej grafiki
Kamil Zwijacz, 21 maja 2015, 10:15
Studio CD Projekt RED oficjalnie odniosło się do kwestii tak zwanego downgrade'u grafiki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projekt, stwierdził, że obniżenie jakości oprawy jest następstwem kilku rzeczy, w tym przede wszystkim koniecznością stworzenia gry multiplatformowej.
Wiedźmin 3 używa tych samych tekstur, co w 2013 roku; REDKit po premierze
Michał Jodłowski, 17 maja 2015, 11:10
Studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera potwierdziło, że Wiedźmin 3: Dziki Gon używa tych samych tekstur, co w 2013 roku, i nie miał miejsca żaden downgrade. Ponadto potwierdzono, że po premierze pojawi się REDKit – zestaw narzędzi do modowania gry.
Watch Dogs - czy takie Chicago ładne, jak je malują?
Jakub Burski, 15 kwietnia 2014, 15:24
Premiera najnowszego hitu firmy Ubisoft Montreal zbliża się wielkimi krokami. Już pod koniec maja będziemy mieli okazję zdemolować Chicago i uprzykrzać życie jego mieszkańcom, a to wszystko za pomocą telefonu komórkowego. Zanim to jednak nastąpi, możemy sprawdzić czy poza rozwałką, w pecetowej wersji sanboksowego Watch Dogs będzie na co popatrzeć i co podziwiać.