Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 stycznia 2025, 10:00

autor: Adrian Werner

Świetnie oceniane RPG dla fanów Gothica otrzyma już tylko jedną „dużą” aktualizację. Twórcy Drova: Forsaken Kin rozpoczynają pracę nad nową grą, również RPG

Twórcy Drova: Forsaken Kin poinformowali, że mają w planach jeszcze jedną dużą aktualizację, a potem skoncentrują się na nowej grze, która również będzie produkcją RPG.

Źródło fot. Just2D Interactive.
i

Jedną z najmilszych niespodzianek ubiegłego roku okazała się gra Drova: Forsaken Kin, czyli wzorowane na serii Gothic RPG z otwartym światem zainspirowanym mitologią celtycką. Wczoraj na oficjalnym kanale projektu na Discordzie jego autorzy podzielili się swoimi planami na przyszłość.

  1. Obecnie twórcy pracują nad patchem 1.3, który ma zadebiutować w marcu tego roku. Będzie to ostatnia dużą aktualizacja z nową zawartością. Kolejne łatki mają być skromniejsze, oferując jedynie poprawki błędów i małe ulepszenia spełniające prośby graczy.
  2. Po aktualizacji 1.3 deweloperzy skoncentrują się na swojej nowej grze. Na razie są oni gotowi zdradzić jedynie tyle, że będzie to kolejne RPG. Mają już wiele dobrych pomysłów, które chcą zaimplementować w tym projekcie, z których duża część bazuje na tym, jak Drova: Forsaken Kin została przyjęta przez społeczność.

Przypomnijmy, że Drova: Forsaken Kin ukazało się w październiku 2024 roku na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Wersję pecetową można kupić w serwisach Steam oraz GOG.com.

Produkcja została przyjęta bardzo ciepło – na Steamie 96% recenzji chwali ten tytuł, co serwis kategoryzuje jako „przytłaczająco pozytywny” odbiór gry.

  1. Drova: Forsaken Kin na Steamie

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej