Przełożenie Baldur's Gate 3 wywołuje fale, współtwórca Dragon Age opóźnia swoją nową grę
Wcześniejsza premiera Baldur's Gate 3 zmusiła Davida Gaidera do przełożenia swojego najnowszego projektu. Na szczęście nowy termin debiutu gry opracowywanej przez byłego reżysera serii Dragon Age nie odbiega zbytnio od wcześniej zakładanego.
Sierpniowa premiera Baldur's Gate 3 będzie nie lada wydarzeniem w branży gier. Co jednak ciekawe, wcześniejsze ukazanie się RPG-a tworzonego przez Larian Studios wywołało reperkusje dla mniejszych deweloperów.
Jednym z nich jest studio Summerfall, które opóźniło premierę swojej produkcji, Stray Gods: The Roleplaying Musical, aby ta nie kolidowała z debiutem nowych Wrót Baldura.
Na szczęście produkcja ta, będąca połączeniem przygodówki i musicalu, ukaże się już tydzień po uprzednio planowej dacie, tj. 10 sierpnia (via Gematsu).
Chcemy, aby każdy miał wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie Stray Gods w momencie premiery. Baldur's Gate III jest gorąco wyczekiwaną grą (przez nas również!), dlatego chcemy dać naszym fanom przestrzeń na celebrowanie Stray Gods.
Oryginalne połączenie
Zapytacie pewnie, czym jest Stray Gods? To synteza interaktywnego musicalu, narracyjnej produkcji przygodowej i RPG-a. Na czele projektu stoi David Gaider, reżyser gier z serii Dragon Age.
- Tytuł skupi się na warstwie narracyjnej i wyborach graczy, które będą miały wpływ na zakończenie.
- Gra należy do nurtu urban fantasy i jest „opowieścią o poszukiwaniu swojego miejsca”.
- Produkcja zaoferuje ręcznie ilustrowaną grafikę, której towarzyszy bogata ścieżka dźwiękowa napisana przez Gaidera.
- Wśród źródeł inspiracji twórcy wymieniają serial Buffy: the Vampire Slayer (odcinek Once More With Feeling) czy gra Life is Strange.
Na koniec zaznaczę, że debiutujące 10 sierpnia Stray Gods: The Roleplaying Musical trafi na PC oraz konsole Switch, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 i PS5.