Strategia w świecie Warhammer: Age of Sigmar ma „rewolucyjny” edytor map
Po skromnych beta-testach Warhammer: Age of Sigmar – Realms of Ruin prezentuje swoje wdzięki na nowym zwiastunie, w tym tryby gry, malarz armii oraz „rewolucyjny” edytor map.
Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin zaprezentowano na zwiastunie omawiającym rozgrywkę. Studio Frontier Developments omówiło najważniejsze elementy swojej strategii czasu rzeczywistego, także we wpisie zamieszczonym na Steamie. Materiał możecie obejrzeć poniżej.
Po dotychczasowych testach twórcy mieli – zdaniem graczy – sporo do poprawy, choć podkreślali, że beta była tylko skromną próbką tego, czym ma być Realms of Ruin.
- Zapewne dlatego nowy zwiastun przedstawia wszystko, co gra będzie miała do zaoferowania, od „kinowej kampanii” dla jednego gracza (przygotowanej wspólnie z pisarzem Gavinem Thorpem), przez tryb Podboju pełen losowych wyzwań i międzyplatformowe opcje sieciowe (w tym kooperację), po malarz armii (Army Livery) i „rewolucyjny” edytor map, któremu w trailerze poświęcono najwięcej czasu.
- Nie sprecyzowano, w czym dokładnie przejawi się przełomowość tego ostatniego, ale zapewniono, że to samo narzędzie wykorzystali twórcy przy tworzeniu domyślnych map w grze. Możemy więc liczyć na bogate opcji edycji, w tym biomy (główny i podrzędny) oraz rodzaj i ukształtowanie terenu (który zresztą będzie można samemu modyfikować i „malować”, co widać na nowym materiale).
- Skoro o edycji mowa, Realms of Ruin pozwoli także na kreowanie własnych scen w grze. Narzędzie umożliwi ustalenie otoczenia, postaci i ich póz, by stworzyć efektowne obrazy (choćby i pod miniaturę filmu na YouTube’a).
Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin ukaże się 17 listopada. Gra zmierza nie tylko na komputery osobiste, ale też konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S, i otrzyma kinową polską wersję językową.
Może Cię zainteresować:
- Bannerlord w świecie Warhammera, w to już się gra świetnie
- W tej grze eksploracja kosmosu istniała i wciągała, w przeciwieństwie do Starfielda