Starfield dostanie wydajnościowego kopa, nadciąga wsparcie dla DLSS i FSR3
Bethesda szykuje się do dodania do Starfielda kolejnej obiecanej i wyczekiwanej przez wielu graczy funkcji, aczkolwiek na razie DLSS otrzymamy tylko w wersji beta.
Bethesda kontynuuje łatanie swojego kosmicznego RPG. Starfield wkrótce otrzyma kolejne obiecane funkcje: oficjalne wsparcie DLSS na PC oraz opcje HDR, choć na razie tylko w wersji beta (via Twitter).
Jak poinformowali twórcy, aktualizacja testowa zostanie udostępniona w przyszłym tygodniu, pozwalając sprawdzić technologię Nvidii na pecetach. Wprowadzi ona również poprawki optymalizacji gry na obu platformach (tj. PC oraz konsolach Xbox Series X/S). Na oficjalne wsparcie konkurencyjnej funkcji AMD Fidelity FX Super Resolution – być może także na konsolach – poczekamy do kolejnej łatki.
Uaktualnienie będzie dostępne poprzez funkcję „Beta” na platformie Steam, którą można znaleźć we „Właściwościach” gry z poziomu kolekcji. Więcej informacji na temat zawartości patcha poznamy w późniejszym terminie.
Wsparcie technologii DLSS i FSR było jedną z funkcji, których gracze domagali się zaraz po premierze Starfielda i jedną z wielu poprawek obiecanych przez Bethesdę tydzień po debiucie produkcji. Dotychczas deweloper zrealizował tylko jedną z nich: dodanie opcji zmiany zasięgu pola widzenia. W przypadku DLSS ubiegli go moderzy, którzy już na przełomie sierpnia i września dodali nieoficjalną obsługę tej techniki.