StarCraft II: Legacy of the Void sprzedało się w ponad milionie egzemplarzy
Nieco ponad 48 godzin wystarczyło, by Legacy of the Void - ostatnia część trylogii StarCraft II - przekroczyła barierę miliona sprzedanych egzemplarzy. O sukcesie swojego najnowszego dzieła firma Blizzard poinformowała przy pomocy Twittera.
Legacy of the Void, ostatnia część trylogii StarCraft II, nie miało szczęścia co do daty premiery – dzieło Blizzarda trafiło na półki sklepowe dokładnie tego samego dnia, co Fallout 4 oraz Rise of the Tomb Raider, musiało więc pogodzić się z tym, że sporo serwisów poświęci mu nieco mniej uwagi. To jednak nie przeszkodziło gigantowi z Irving w odniesieniu ogromnego sukcesu finansowego (i, jeśli wierzyć recenzjom, nie tylko finansowego). Twórcy gry poprzez Twittera powiadomili fanów, że Legacy of the Void sprzedało się w milionie egzemplarzy w nieco ponad dwie doby od premiery, i podziękowali wszystkim, którzy przyczynili się do tego wyniku.
Zapowiedziane w 2013 roku Legacy of the Void jest zwieńczeniem trylogii StarCraft II, zapoczątkowanej pięć lat temu przez Wings of Liberty. Początkowe recenzje wyraźnie sugerują, że deweloperzy po raz kolejny zaserwowali nam wyjątkowo grywalnego, rozbudowanego RTS-a – w serwisie Metacritic gra może się pochwalić średnią ocen 89/100. Blizzard tymczasem może poświęcić całą swą uwagę na kolejnych projektach: szóstym rozszerzeniem do World of Warcraft, zatytułowanym Legion, oraz Overwatch – FPS-em, będącym jednocześnie pierwszym od 1998 roku tytułem firmy, który nie bazuje na znanym już uniwersum.
- Oficjalna strona internetowa gry StarCraft II: Legacy of the Void
- StarCraft II: Legacy of the Void – kompendium wiedzy