Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2024, 13:22

Data premiery edytora REDkit do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Testy zakończyły się sukcesem

Studio CD Projekt Red ogłosiło termin premiery narzędzi moderskich do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Niedawne testy zakończyły się sukcesem i wkrótce sami zaczniemy tworzyć modyfikacje do przygód Geralta.

Źródło fot. CD Projekt Red
i

AKTUALIZACJA

Studio CD Projekt RED ujawniło termin premiery darmowych narzędzi moderskich do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Edytor REDkit zostanie udostępniony 21 maja. Niedawno jeden z deweloperów gry podzielił się próbką możliwości narzędzi.

Oryginalna wiadomość (16 kwietnia)

W zeszłym roku studio CD Projekt Red z zaskoczenia ogłosiło, że pracuje nad narzędziami moderskimi do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Co prawda na premierę pełnej wersji edytora REDkit przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, jednak już dzisiaj wystartowały jego zamknięte testy, do których zapisać może się każdy.

Wiedźmin 3 REDkit

Według ogłoszenia, REDkit to narzędzie pozwalające na niemal nieograniczoną swobodę w modowaniu. Z jego pomocą gracze będą mogli opracowywać nowe elementy gry oraz edytować obecne. Bazuje on na tych samych narzędziach, które wykorzystywali deweloperzy podczas tworzenia gry.

Testy rozpoczęły się dzisiaj i potrwają do 30 kwietnia. Aby się do nich zapisać, należy przejść na stronę REDkita w serwisie Steam i poprosić o dostęp. Ten przyznawany będzie falami, więc pozycja nie pojawi się w waszej bibliotece od razu.

Premiera narzędzia REDkit planowana jest na dalszą część tego roku. Będzie ono dostępne za darmo dla każdego posiadacza gry.

Wiedźmin 3 – Warsztat Steam

Poza narzędziami moderskimi, studio CD Projekt Red udostępniło także wersję beta Warsztatu Steam dla Wiedźmina 3. Aby się do niej zapisać, należy dołączyć do tej grupy. Następnie poprzez bibliotekę trzeba wejść we właściwości gry, wybrać zakładkę „beta” i opcję „workshop_test”. Wówczas produkcja automatycznie się zaktualizuje.

To naprawdę świetne wiadomości dla fanów przygód Geralta. Do tej pory, z uwagi na brak zaawansowanych narzędzi, modyfikacje do Wiedźmina 3 pojawiały się rzadko, a większość z nich nie wprowadzała dużych zmian. Wygląda jednak na to, że niedługo sporo się zmieni w tej kwestii.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej