Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2006, 11:49

Rise & Fall: Civilizations at War debiutuje na rynku

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, koncern Midway opublikował dziś na amerykańskim rynku nową grę strategiczną firmy Stainless Steel Studios, zatytułowaną Rise & Fall: Civilizations at War.

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, koncern Midway opublikował dziś na amerykańskim rynku nową grę strategiczną firmy Stainless Steel Studios, zatytułowaną Rise & Fall: Civilizations at War.

Rise & Fall: Civilizations at War debiutuje na rynku - ilustracja #1

Tym razem rodzimi gracze nie będą musieli czekać miesiącami na premierę programu w naszym kraju. Polski oddział koncernu Electronic Arts zadbał o to, aby Rise & Fall: Civilizations at War został opublikowany równie szybko, co w całej Europie. Omawiany produkt zadebiutuje w sklepach na terenie całego kraju już 16 czerwca, czyli w najbliższy piątek. Wszystkim zainteresowanym nowym tworem firmy Stainless Steel Studios, że dostępna jest wersja demonstracyjna programu. Można ją pobrać za pośrednictwem naszego serwisu, do czego zresztą gorąco zachęcamy.

Rise & Fall: Civilizations at War debiutuje na rynku - ilustracja #2

Na pierwszy rzut oka, Rise & Fall: Civilizations at War gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne.

Dowiedz się więcej na temat Rise & Fall: Civilizations at War:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej