Baśniowa kraina z Wiedźmina 3 wyglądała nieco inaczej. Projektant zadań pokusił się o jej zrekonstruowanie
Twórca Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu zmodyfikował jedno z zadań w celu przetestowania edytora REDKit. Efekt jest ciekawy i gotowy do sprawdzenia.
Niedawno gracze zostali zaproszeni do testów edytora REDkit, który ma zapewnić pecetowcom możliwość tworzenia rozbudowanych modów do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz dwóch świetnych dodatków – Serca z kamienia oraz Krew i wino.
W testach wziął też udział jeden z twórców „Wieśka”. Chodzi o Philippa Webera, który w „trójce” odpowiadał za questy. Zaprojektował on m.in. słynne zadanie osadzone w świecie baśni, które jest dostępne w DLC Krew i Wino.
Dzięki REDkit-owi Weber pokusił się o odwzorowanie w modzie pierwotnej koncepcji na krainę wypełnioną bajkowymi postaciami z misji „Dawno, dawno temu...” (Beyond Hill and Dale), do której możemy trafić podczas przygody w Toussaint (oczywiście jeśli dokonamy odpowiednich wyborów fabularnych).
W ostatecznej wersji gry akcja w baśniowym świecie dzieje się za dnia – na niebie widzimy tęczę, a wokół rozmieszczone są niewysokie drzewa i krzaki. Deweloper ujawnił, że pierwotnie na krainę miał się składać „umierający las” na tle zachodzącego słońca. Porównanie obu koncepcji możecie zobaczyć na poniższych grafikach w tweecie autora.
Twórca udostępnił swój mod o nazwie Golden „Beyond Hill and Dale” w serwisie NexusMods, więc jeśli macie ochotę go wypróbować, zajrzycie na tę stronę. Znajdziecie tam również instrukcję, jak zainstalować modyfikację.
Warto na koniec dodać, że obecnie Philipp Weber jest reżyserem narracji w projekcie Polaris, czyli mocno oczekiwanym przez graczy Wiedźminie 4.