autor: Kamil Zwijacz
Premiera Pillars of Eternity 2 opóźniona
Studio Obsidian Entertainment postanowiło dać sobie nieco więcej czasu na dopieszczenie gry Pillars of Eternity II: Deadfire, w związku z czym na projekt poczekamy miesiąc dłużej.
Kilka tygodni temu poznaliśmy datę premiery wyczekiwanego RPG Pillars of Eternity II: Deadfire od studia Obsidian Entertainment. Produkcja miała ukazać się na komputerach osobistych 3 kwietnia. Tak się jednak nie stanie, gdyż deweloper poinformował dziś o opóźnieniu debiutu. Na szczęście obsuwa nie będzie wielka i na projekt poczekamy miesiąc dłużej – nowy termin ustalono na 8 maja. Powodem podjęcia takiej decyzji jest oczywiście chęć dopieszczenia projektu. Kilka tygodni czekania dłużej raczej nikogo nie zbawi, a jeśli w zamian mamy dostać bardziej dopracowaną grę, to nie ma co narzekać.
Jakiś czas po debiucie PC-towego wydania Pillars of Eternity II: Deadfire ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i Switch. Dokładny termin premiery tej wersji nie jest znany, ale mowa o końcówce roku. Ponadto warto wspomnieć, że za port odpowiedzialne jest studio Red Cerberus, a nie Obsidian Entertainment.
Jeżeli nie graliście w jedynkę, to macie jeszcze trochę czasu na nadrobienie zaległości. Pierwsze Pillars of Eternity dostępne jest na komputerach osobistych od marca 2015 roku. Na sprzęcie Sony i Microsoftu gra ukazała się w sierpniu 2017 roku.
- Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów
- Oficjalna strona gry Pillars of Eternity II: Deadfire