Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lutego 2025, 09:50

autor: Adrian Werner

Poznaliśmy rozmiar Assassin's Creed: Shadows. Źródłem informacji jest Mac App Store

Dzięki karcie Assassin's Creed: Shadows w serwisie Mac App Store dowiedzieliśmy się wreszcie, jakie będą „rozmiary” gry. Pod tym względem produkcja mocno przebija Valhallę oraz Odyseję.

Źródło fot. Ubisoft
i

Poznaliśmy wreszcie rozmiar Assassin's Creed: Shadows, czyli najnowszej odsłony bestsellerowej serii firmy Ubisoft.

  1. Informację udostępniono w serwisie Mac App Store, gdzie podano, że Assassin’s Creed: Shadows zajmie na dysku 123,2 GB.

Oczywiście na PC z systemem Windows i konsolach rozmiary gry zapewne będą nieco inne, ale daje nam to dobre pojęcie o tym, ile miejsca będziemy potrzebowali wygospodarować na naszych dyskach. Niestety na konkretne dane dotyczące wydania pecetowego oraz wersji na konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5 przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

123,2 GB czyni z Assassin’s Creed: Shadows największą odsłonę serii pod tym względem.

  1. W momencie premiery pecetowe AC Valhalla potrzebowało 50 GB, a AC Odyssey46 GB.
  2. Oczywiście potem – za sprawą dodatków i licznych aktualizacji z nową zawartością – obie te produkcje mocny „przytyły”.
  3. Jeśli dzisiaj chcemy zainstalować te tytuły wraz ze wszystkimi DLC, to w przypadku Valhalli musimy wygospodarować 125 GB wolnego miejsca na dysku, a dla Odyssey – 108 GB.

Przypomnijmy, że wymagania sprzętowe pecetowej wersji Assassin’s Creed: Shadows poznaliśmy już dwa tygodnie temu. Wtedy firma Ubisoft nie podała jednak wymaganego miejsca na dysku.

Najnowsza odsłona cyklu zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Premiera ma nastąpić 20 marca tego roku. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona serii
  2. Po 6 godzinach w Asassins Creed Shadows wolałbym, żeby mapa była mniejsza, ale budowanie bazy zaskakuje

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej