Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2025, 09:54

autor: Adrian Werner

Pierwsze porównania graficzne Assassin's Creed: Shadows. Gameplaye pokazują różnice na konsolach i PC

Tylko godziny dzielą nas od premiery AC: Shadows. W rezultacie w sieci zaroiło się od materiałów wideo, w tym tych pokazujących różnice graficzne w wersjach na poszczególne platformy sprzętowe.

Źródło fot. Ubisoft
i

W sieci zaroiło się od materiałów wideo z Assassin's Creed: Shadows. Gameplaye publikowane były już wcześniej, więc najciekawsze są filmy oferujące porównania graficzne pomiędzy różnymi wersjami gry.

Porównania graficzne

PS5 vs Xbox Series X/S

Najważniejszy jest materiał przygotowany przez Digital Foundry, który nie tylko pokazuje różnice w grafice na PlayStation 5, Xboksie Series X i S, ale również ogólnie analizuje warstwę technologiczną gry. Assassin's Creed: Shadows mocno przypadł do gustu tym redaktorom i opisują oni ten tytuł jako duży skok jakościowy dla całego cyklu pod względem graficznym.

Interesująco wyglądają też prezentacje zestawiające grę na słabszych i mocniejszych modelach konsol Xbox I PlayStation:

PS5 vs PS5 Pro

Xbox Series S vs Series X

Wersja pecetowa

Z kolei jeśli chcecie grać na PC i macie słabszy sprzęt, warto żebyście obejrzeli zapis transmisji przygotowanej przez youtubera Santiago Santiago, na którym pokazano, jak produkcja sprawuje się na kartach GeForce GTX 1650, RTX 3060 oraz RTX 4060.

Recenzja tvgry

Nie możemy oczywiście pominąć recenzji Assassin's Creed: Shadows przygotowanej przez naszych kolegów z tvgry. Oprócz opinii w materiale znajdziecie wiele ujęć z gry.

Gameplaye

Na koniec zostawiliśmy sobie kilka zapisów rozgrywki. Najciekawszym z nich jest ten pierwszy, którego autorem jest StealthGamerBR. To youtuber specjalizujący się w tworzeniu pomysłowych gameplayów z gier skradankowych i dobrze pokazał on, jak mocno ulepszony został ten aspekt w Assassin's Creed: Shadows w porównaniu z poprzednimi odsłonami.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej