autor: Michał Zegar
Phil Spencer chce, aby Starfield okazał się hitem
W sieci pojawił się kolejny wywiad z Philem Spencerem. Szef Xboxa pragnie, by Starfield stał się „najczęściej ogrywaną grą Todda Howarda w historii”.
W ostatnim czasie Xbox Game Studios święci triumfy. Przejęcie Activision Blizzard, Xbox Series S dominujący czarny piątek w USA, Halo Infinite z najlepszym debiutem w historii serii czy wyśmienite wyniki Forzy Horizon 5 to tylko niektóre z przykładów. Lecz dla „zielonych” to może być dopiero początek.
Wywiad z Philem Spencerem
- Stephen Totilo – dziennikarz serwisu Axios – przedstawił na Twitterze najciekawsze informacje, jakie udało mu się wyciągnąć z wywiadu z szefem działu Xboxa w firmie Microsoft, Philem Spencerem:
Halo, Forza i Starfield
Phil Spencer: Uwielbiam statystyki Forzy 5 i Halo... Uwielbiam to, jak wiele osób grało w Psychonauts 2 w porównaniu do oryginału.
Kiedy więc patrzę na nasze zespoły, kiedy Todd [Howard, szef Bethesda Game Studios – dop. red.] i ja rozmawiamy o Starfieldzie, zastanawiam się: „Jak sprawić, by była to najpopularniejsza gra Todda Howarda w historii?”.
Zarządzając platformą do grania, myślę, że po części to my za to odpowiadamy. Choć to jakość tytułu jest numerem jeden, nie ma co do tego wątpliwości...
Pomimo że Starfield ma być tytułem ekskluzywnym dla ekosystemu Xboxa, osoby nieposiadające konsoli Xbox Series X/S lub mocnego PC-ta, najpewniej będą mogły zagrać w niego za sprawą chmury Xbox Cloud Gaming zawartej w subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Za pięć lat…
Tak, chcę, żeby za pięć lat w World of Warcraft grało więcej ludzi niż dzisiaj. Chcę, żeby więcej ludzi grało w Call of Duty za pięć lat, więcej ludzi grało w Candy Crush za pięć lat – ponieważ sprawiliśmy, że gry są teraz dostępniejsze dla większej liczby osób.
Większa liczba ekranów
Szczerze mówiąc... widać to na przykładzie ostatnich odsłon Forzy i Halo. Są to najczęściej ogrywane części tych serii, ponieważ udostępniliśmy je na większej liczbie ekranów niż kiedykolwiek wcześniej, w większej liczbie modeli biznesowych niż kiedykolwiek wcześniej.
Activision Blizzard
Ty i ja dorastaliśmy w czasach, gdy Blizzard był niemal takim samym synonimem jakości jak Pixar. Właśnie takiego statusu pragnę dla tych marek i bardzo chciałbym mieć możliwość pracy z zespołami kreatywnymi, które to umożliwią.
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.