Obszerne demo polskiego RoboCopa z problemami, twórcy pracują nad rozwiązaniem
Udostępnione wczoraj demo polskiego FPS-a RoboCop: Rouge City ma zmagać się z problemami technicznymi. Twórcy zapewnili, że już zajmują się tą sprawą.
Do premiery polskiego FPS-a RoboCop: Rogue City pozostał niecały miesiąc, a od wczoraj można już próbować rozgrywki za sprawą wersji demonstracyjnej udostępnionej na Steamie przez deweloperów ze studia Teyon. Demo, mimo niemałych rozmiarów, ma jednak swoje problemy.
Demo RoboCopa z małym zgrzytem
Próbka jest całkiem sporych rozmiarów – zawiera pełne trzy poziomy gry, można więc śmiało powiedzieć, że po jej przejściu nie będziecie już mieli do czynienia z przysłowiowym „kotem w worku”.
Niestety, nie wszystkie sprawy związane z wersją demo RoboCopa prezentują się różowo. Udostępniona wersja gry ma zmagać się z problemami natury technicznej, zwłaszcza jeśli chodzi o wydajność. Deweloperzy zaadresowali już problem – we wpisie na steamowym blogu obiecali rozwiązanie sprawy.
Chcielibyśmy odnieść się do problemów z wydajnością, z którymi mieliście do czynienia w ostatnich godzinach w wersji demo RoboCopa: Rogue City. Chociaż było to nieprzewidziane, zapewniamy, że cały zespół Teyon pracuje nad poprawkami w trakcie pisania tego tekstu i mamy nadzieję, że będziemy w stanie ustabilizować sytuację w nadchodzących dniach. Wydaje się, że źródłem problemu jest kompilacja shaderów.
Jeśli masz problemy z grą, zgłoś je na forum Steam, na podforum Bug Report lub na naszym oficjalnym serwerze Discord. Prosimy o jak największą precyzję i podanie specyfikacji komputera!
Wydawać by się mogło, że po spełnieniu dosyć wysokich wymagań sprzętowych optymalizacja gry powinna być bez zarzutu, ale należy pamiętać, że to wciąż tylko demo, a do właściwej premiery pozostało trochę czasu. Możliwe więc, że sprawa zostanie rozwiązana.
Przypominamy, że RoboCop: Rogue City zadebiutuje 2 listopada na PC, PS5 oraz XSX/S. Gra zaoferuje polską lokalizację kinową – przetłumaczone napisy.