O wynikach sprzedaży gier Electronic Arts - The Sims 2 kupiło już 900.000 użytkowników
Wydawcy gier komputerowych lubią chwalić się wynikami sprzedaży swoich produkcji, zwłaszcza jeśli odnoszą spektakularne sukcesy komercyjne. Podczas dorocznej konferencji Banc of America Securities, coś niecoś na ten temat postanowił powiedzieć przedstawiciel koncernu Electronic Arts, Warren Jenson.
Wydawcy gier komputerowych lubią chwalić się wynikami sprzedaży swoich produkcji, zwłaszcza jeśli odnoszą spektakularne sukcesy komercyjne. Podczas dorocznej konferencji Banc of America Securities, coś niecoś na ten temat postanowił powiedzieć przedstawiciel koncernu Electronic Arts, Warren Jenson.
Suckes The Sims 2 – oficjalnej kontynuacji najlepiej sprzedającej się gry wszechczasów – zamknął usta wszystkim niedowiarkom, którzy powątpiewali w powtórzenie wielkiego wyczynu koncernu sprzed kilku lat. W ciągu niewiele ponad tygodnia sprzedaży, produkt ten rozszedł się w nakładzie przekraczającym 900 tysięcy egzemplarzy, co automatycznie zapewniło mu pierwsze miejsca w rankingach popularności, w takich krajach jak Wielka Brytania, Australia i Nowa Zelandia (prawdopodobnie tak samo będzie w Stanach Zjednoczonych, ale opracowująca wyniki na tamtejszym rynku kompania NPD, opublikuje je dopiero w przyszłym tygodniu). Niewiele gorzej wypadły przygotowane z myślą o konsolach wyścigi samochodowe Burnout 3: Takedown. Od siódmego września, program ten znalazł uznanie wśród pół miliona nabywców. Ostatni podany przez Electronic Arts produkt – Madden NFL 2005 – może pochwalić się zdecydowanie większymi liczbami (grę kupiło już prawie 2.5 miliona osób), ale też konsolowa wersja ukazała się na rynku w sierpniu.
Więcej informacji na temat wyżej wymienionych produkcji, znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier:
- Burnout 3: Takedown (PS2)
- Burnout 3: Takedown (XBX)
- Madden NFL 2005 (PC)
- Madden NFL 2005 (PS2)
- Madden NFL 2005 (XBX)
- Madden NFL 2005 (GCN)
- Madden NFL 2005 (GBA)
- The Sims 2