autor: Zuzanna Domeradzka
Nowe grafiki z Assassin’s Creed: Shadows prezentują wybrane regiony Japonii i sugerują obecność ciekawych mechanik
Nowe grafiki koncepcyjne z Assassin’s Creed: Shadows przedstawiają regiony, w których rozgrywać się będzie akcja produkcji.
Jeszcze przed publikacją oficjalnego zwiastuna z Assassin’s Creed: Shadows wiedzieliśmy, że nowa odsłona serii o skrytobójcach zabierze nas do feudalnej Japonii. Największych fanów serii, jak i entuzjastów kultury Kraju Kwitnącej Wiśni z pewnością bardziej interesuje, które dokładnie regiony azjatyckiego państwa przyjdzie nam zwiedzić. Opublikowane przez Ubisoft nowe grafiki koncepcyjne przedstawiają konkretne tereny oraz skrywają informacje o mechanikach AC: Shadows.
Jako pierwszy do omawianych obrazków dotarł kanał Access the Animus w serwisie YouTube, na co dzień zajmujący się „asasyńską” serią. Po rozwiązaniu kilku zagadek można zobaczyć 4 grafiki przedstawiające kilka regionów Japonii. Jakiś czas później zostały one także udostępnione na oficjalnej stronie gry.
Kioto
W maju na profilu Access the Animus opublikowano rozwiązanie łamigłówki dotyczącej mapy Assassin’s Creed: Shadows. Wynikało z niej, że w grze zwiedzimy głównie (lub tylko) japoński Region Kinki, w którym znajdują się takie miasta jak Kioto i Osaka. Jedna z grafik koncepcyjnych przedstawia pierwszy z tych obszarów.
Kioto zimą w nowym „Asasynie” zobaczycie poniżej. Przypomnijmy, że zmieniające się pory roku w tytule będą wpływać na rozgrywkę – być może widoczne na grafice odciski stóp zaalarmują pobliskich wrogów.
Prowincja Iga
Dwa kolejne materiały (poniżej) prezentują śliczną prowincję Iga, która uznawana jest za centrum sztuki ninjutsu.
Prowincja Tanba
Ostatnia grafika (poniżej) przedstawia widok na znajdujący się w prowincji Tanba zamek Takeda, który najpewniej Yasuke i Naoe będą mogli splądrować. Główna bohaterka spogląda na lokację, siedząc na drzewie z hakiem w ręku, co sugeruje, że wspinaczka po tego typu roślinach będzie bardziej istotna niż w ostatnich odsłonach serii – być może czeka nas coś na miarę mechaniki znanej z „trójki”, gdzie Connor musiał często przemieszczać się po drzewach.
Przypomnijmy, że Assassin’s Creed: Shadows zadebiutuje 15 listopada na konsolach PS5 i XSX/S oraz PC. Gameplay zobaczymy zaś jutro na pokazie Ubisoft Forward.