Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 października 2022, 12:01

autor: Adam Adamczyk

No Coincidence rozwinie świat Cyberpunka 2077, powieść tworzy polski pisarz sci-fi

Uznany polski pisarz tworzy powieść, której akcja będzie rozgrywać się w uniwersum gry Cyberpunk 2077. Książka będzie dostępna w języku polskim.

Źródło fot. Steam | Cyberpunk 2077
i

Premiera serialu Edgerunners pomogła grze Cyberpunk 2077 odzyskać popularność. Fani powrócili do Night City, a wielu z nich chciało jeszcze więcej zawartości w samej grze. Powstała nawet petycja skierowana do studia CD Projekt RED, w której fani składali podpisy za tym, aby gra otrzymała jeszcze jeden dodatek, a nie tylko zapowiedziane Widmo Wolności. Gracze chcą więcej Cyberpunka i dostaną go pod postacią książki.

Cyberpunkowa powieść

Cyberpunk 2077: No Coincidence to książka autorstwa cenionego polskiego pisarza – Rafała Kosika, który pracował nad scenariuszem do wspomnianego wcześniej serialu Edgerunners. Autor znany jest także z cyklu powieści Felix, Net i Nika czy licznych opowiadań.

Powieść przedstawi historię grupy nieznajomych, która dokonała napadu na konwój Militechu i wykradła tajemniczy towar. Choć brzmi to jak oklepany schemat, to pewnym twistem jest fakt, że grupa dokonała tego czynu z powodu szantażu. Jak historia się rozwinie i jakie wątki znane z gry zostaną poruszone? O tym będzie można przeczytać w książce, która zadebiutuje 8 sierpnia 2023 roku.

Uniwersum Cyberpunka 2077 jest pełne pamiętnych historii, które sprawiają, że ludzkie serca biją szybciej. Dzięki tej powieści jesteśmy dumni i podekscytowani, że fani będą mieli kolejną wspaniałą okazję, aby zanurkować głębiej i zbadać, co Night City ma do zaoferowania.

- Jan Rosner, dyrektor ds. rozwoju biznesu w CDPR.

Powieść zostanie wydana przez wydawnictwo Orbit i będzie dostępna także w języku polskim.

Adam Adamczyk

Adam Adamczyk

Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.

więcej