Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 kwietnia 2025, 10:37

Cyberpunk 2077 na Nintendo Switch 2 na porównaniu graficznym z wersjami PS4 i PS5

Cyberpunk 2077 na Nintendo Switcha 2 raczej nie wprawi pecetowców w osłupienie, ale nawet względnie wczesna wersja gry prezentuje się zaskakująco dobrze.

Źródło fot. Grupa CD Projekt.
i

Jak wypada obecna wersja Cyberpunk 2077 na konsoli Nintendo Switch 2 w porównaniu z wydaniami na PlayStation 4 i PlayStation 5? Na to pytanie odpowiada filmik zestawiający wczesne materiały z konwersji polskiego hitu na nowego „pstryczka” przygotowany przez youtubera Cycu1.

Cyberpunk 2077 był jedną z gier, które pojawiły się na nowojorskim pokazie nowej konsoli Nintendo. W trakcie wydarzenia gracze mieli okazję sprawdzić nowy sprzęt – oraz zagrać w produkcje, które trafią na tę platformę, włącznie z polskim RPG-iem CD Projektu RED.

Dzięki temu do sieci trafiło sporo materiałów z rozgrywką od osób, które wzięły udział w nowojorskim Nintendo Switch 2 Experience. Natomiast youtuber Cycu1 przygotował porównanie graficzne, najpierw z PS4, a następnie z PS5 (także z wariantami Pro tych konsol). Filmik możecie obejrzeć poniżej.

Pomijając płynność animacji (około 40 klatek na sekundę w trybie wydajności i 30 w trybie jakości), wiele osób zdaje się być zaskoczonym jakością grafiki w Cyberpunku 2077 na konsoli Nintendo. Tym bardziej, że obecna wersja gry to wciąż dość wczesny „build”, przygotowany po 7 tygodniach prac.

Być może niewiele się zmieni do czasu premiery konsoli oraz samej gry 5 czerwca tego roku, ale jest też szansa, że zespół CD Projekt RED zdoła wycisnąć więcej ze Switcha 2. Choć raczej nie ma co liczyć na 60 fps, nawet w trybie stacjonarnym.

  1. Cyberpunk 2077 na PS4 to katastrofa. Miałeś spalić miasto, nie konsolę, samuraju
  2. Recenzja gry Cyberpunk 2077 – samuraju, masz świetne RPG do ogrania
  3. Recenzja Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – znowu to zrobili
  4. Cyberpunk 2077 – poradnik do gry

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej