Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 12 września 2022, 13:15

autor: Adrian Werner

NieR Automata Church mod już dostępny. Sprawdź, o co było tyle krzyku

Doczekaliśmy się premiery kontrowersyjnego moda The NieR Automata Church, czyli projetu z nową lokacją, który oszukał tysiące osób ze społeczności fanów gry.

W lipcu społeczność gry NieR: Automata do czerwoności rozgrzał filmik, prezentujący rzekomo nowo odkrytą, sekretną lokację w grze. Ostatecznie okazało się, że to żart, a projekt w rzeczywistości jest modyfikacją. Teraz ten mod został wreszcie udostępniony do pobrania.

Projekt nazwano po prostu The NieR Automata Church. Dodaje on do gry nową lokację w postaci tajemniczego, ukrytego kościoła, wypełnionego wrogami i drobnymi elementami fabularnymi. Nie zabrakło nawet cutscenki.

  1. The NieR Automata Church - pobierz mod z naszego FTP (autor udzielili nam zgody na hostowanie mirrora)

Twórcy moda sugerują, żeby bawić się w niego na 90. poziomie rozwoju postaci. Zalecają także, aby potraktować tę modyfikację jako odrębną przygodę, którą po przejściu odinstalujecie. Próba rozgrywki w standardową kampanię z zainstalowanym modem może bowiem powodować błędy.

Mod stał się słynny z powodu wprowadzenia fanów w błąd. Prawda okazała się rozczarowująca dla wielu, ale nie warto, aby przysłoniło to, jak ważny jest to projekt. Fakt, że moderom wreszcie udało się wykombinować sposób na dodawanie nowej zawartości do NieR: Automata jest wielki wydarzeniem. Mamy nadzieję, że to dopiero początek i fani zapewnią nam całe lata świeżych wyzwań w tej grze.

Przypomnijmy, że NieR: Automata zadebiutowało w lutym 2017 roku na PlayStation 4, a kilka tygodni później ukazała się wersja pecetowa. W kolejnym roku grę przeniesiono na konsolę Xbox One. W planach jest także wydanie na Nintendo Switch, którego premiera zaplanowana jest na 6 października tego roku.

  1. Recenzja gry NieR: Automata – RPG inne niż wszystkie
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej