Nie krokodyle, lecz szczere łzy mogą uronić fani czekający ma powrót Croca. Remaster kultowej gry z ery PSX nie umili im Świąt Bożego Narodzenia
Studio Argonaut Games zdecydowało się przesunąć premierę zremasterowanej wersji kultowego Croca. Decyzja umotywowana jest chęcią lepszego dopracowania produkcji.
Tegoroczne Mikołajki nie zostaną dobrze zapamiętane przez fanów sympatycznego krokodyla Croca. Deweloperzy ze studia Argonaut Games poinformowali bowiem, że premiera Croc: Legend of the Gobbos Remaster nie odbędzie się w tym roku, jak początkowo planowano. Zamiast tego twórcy zdecydowali się przesunąć debiut platformówki na pierwszy kwartał 2025 r.
W opublikowanym na X komunikacie autorzy wyjaśnili, że decyzja ta była dla nich trudna, ale konieczna do tego, aby móc dostarczyć fanom odpowiednio dopracowaną produkcję.
Decyzja ta nie została podjęta pochopnie, ale uważamy, że potrzebujemy nieco więcej czasu, aby dodać ostatnie szlify i upewnić się, że gra spełnia wysokie standardy, do których dążymy i na które zasługujecie – czytamy w poście. – Rozumiemy, że po 27 latach oczekiwania ta wiadomość może być nieco rozczarowująca, zwłaszcza w obliczu zbliżającego się sezonu świątecznego. Jednak naszym celem zawsze było dostarczenie gry o jakości i dopracowaniu, które naprawdę zachwycą. Doceniamy waszą cierpliwość i wsparcie, gdy pracujemy nad przywróceniem Croca w najlepszy możliwy sposób.
Klasyczna platformówka 3D Croc: Legend of the Gobbos została wydana w 1997 roku na pecety oraz konsolę PlayStation 1. Produkcja, której bohaterem jest tytułowy krokodyl, stała się jednym z największych hitów studia Argonaut Games. W 2000 roku na rynku pojawiła się druga odsłona przygód Croca, o podtytule Kingdom of the Gobbo's.
O remasterze „jedynki” po raz pierwszy usłyszeliśmy w zeszłym roku. Wówczas na temat projektu wypowiedział się założyciel firmy Argonaut Software, Jez San.