Naoe z Assassin’s Creed: Shadows podzieliła fanów serii. Wielu z nich woli generyczną wersję shinobi niż tę z gry Ubisoftu
Wielu graczy twierdzi, że pierwotna koncepcja na wygląd bohaterki Assassin’s Creed: Shadows prezentowała się znacznie lepiej od efektu finalnego.
Najnowsza odsłona serii Assassin’s Creed zdecydowanie nie ma łatwo. Pierwsza prezentacja Shadows wzbudziła wśród graczy mieszane uczucia, głównie za sprawą jednego z dwójki głównych bohaterów – Yasuke, silnego samuraja z Afryki. Okazuje się, że niektórzy fani nie są do końca zadowoleni również z drugiej postaci, shinobi Naoe. W przypadku kobiety jednak nie kolor skóry budzi niezadowolenie, a jej strój.
W finalnej wersji Assassin’s Creed: Shadows Naoe odziana będzie w kostium przypominający garderobę znaną z innych gier z serii o skrytobójcach. Mamy tutaj typowy dla asasynów kaptur, szeroką przepaską u pasa i kilka czerwonych akcentów. Problem w tym, że pierwotne grafiki koncepcyjne przedstawiały bohaterkę zupełnie inaczej. Niegdyś jej strój przypominał stylem ninja.
Pod udostępnionym przez jednego z internautów na Reddicie wpisem porównującym obie wersje, pojawiło się wiele komentarzy od osób, którym zdecydowanie bardziej do gustu przypadła pierwotna idea projektantów Ubisoftu. Ich zdaniem nowa koncepcja pasuje do serii, ale starsza wniosłaby nieco świeżości do znanej fanom stylistyki. Poniżej możecie przeczytać kilka przykładowych komentarzy.
Zdecydowanie wolę ten przypominający ninja – IIZANAGII.
Ten po prawej jest o wiele lepszy – MercinwithaMouth.
Generyczna [wersja – przyp. red.] jest dużo lepsza, wygląda zabójczo i podstępnie. Nowa prezentuje się bardziej jak asasyn (z serii), ze względu na błękitne, szersze szaty i kaptur zmieszane z ninja. Więc tak, obecny projekt jest bardziej odpowiedni dla serii, ale starszy był o wiele fajniejszy – SoupyStain.
Ech, zdecydowanie wolę tę po prawej. Wygląda bardziej japońsko, szczególnie z maską – HibasakiSanjuro.
Warto mieć jednak na uwadze, że pojawiają się też komentarze użytkowników, którzy chwalą decyzję Ubisoftu. Według nich ostateczny projekt shinobi wygląda bardziej realnie, ponieważ pozwala lepiej wtopić się w tłum, przez co dobrze spełnia swoje zadanie.
Assassin’s Creed: Shadows zadebiutuje 15 listopada na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.