Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 4 czerwca 2022, 09:52

autor: Adrian Werner

Morrowind Rebirth z wersją 5.9, a w niej nowe przedmioty i więcej bandytów

Popularny mod Morrowind Rebirth otrzymał wersję 5.9. Oferuje ona masę nowych przedmiotów oraz wprowadza dodatkowe grupy bandytów w większości regionów.

Wydano wersję 5.9 Morrowind Rebirth, czyli chyba najważniejszego moda do klasycznego RPG-a The Elder Scrolls III: Morrowind studia Bethesda.

  1. Morrowind Rebirth – strona oficjalna moda
  2. Profil PayPal autorów – dla osób, które chcą wesprzeć twórców finansowo
  3. Morrowind Rebirth na naszym FTP

Morrowind Rebirth – co nowego w wersji 5.9

Jak zwykle autorzy przygotowali mnóstwo nowości i innych zmian.

  1. Wiele regionów świata zyskało dodatkowe grupy bandytów.
  2. Masa wnętrz otrzymała nowe obiekty (np. dywany), tak aby sprawiały wrażenie mniej pustych.
  3. Wszystkie domy gracza wzbogaciły się o dodatkowe schowki na przedmioty.
  4. Wiele budynków w lokacjach takich jak Ebonheart, Vivek, Sadrith Mora i Pelagiad zyskało nowe pomieszczenia i więcej detali. Przykładowo siedziba Wielkiej Rady w Ebonheart otrzymała dodatkowe skrzydło treningowe oraz skarbiec, który możemy złupić.
  5. Układ Balmory został mocno przerobiony, tak aby miasto było przestronniejsze.
  6. Wprowadzono dodatkowe typy broni i pancerza, w tym szereg magicznych.
  7. Nie zabrakło także niedostępnych wcześniej artefaktów i zaklęć oraz poprawionych modeli wielu obiektów.
  8. Tradycyjnie nowa wersja moda wprowadza także liczne zmiany w balansie rozgrywki oraz masę poprawek błędów, zarówno tych w samym modzie, jak i istniejących w podstawowej wersji Morrowinda.
Morrowind Rebirth z wersją 5.9, a w niej nowe przedmioty i więcej bandytów - ilustracja #1
Zlokalizowana w mieście Ebonheart siedziba Wielkiej Rady wzbogaciła się o dodatkowe pomieszczenia, w tym skarbiec.

Przypomnijmy, że Morrowind Rebirth ma na celu ogólne ulepszenie i rozbudowanie gry. Projekt oferuje ładniejszą grafikę, wprowadza masę nowych elementów, poprawia balans i mechanizmy rozgrywki oraz gruntownie odświeża praktycznie wszystkie lokacje, tak aby były gęściej zapełnione obiektami i postaciami.

Autorzy wszystkie te zmiany zaimplementowali bardzo starannie, tak aby gra zachowała specyficzny klimat pierwowzoru. Efekt końcowy jest wyśmienity i można go określić mianem nieoficjalnego remastera.

Aby bawić się modem, potrzebujecie nie tylko podstawowej wersji gry, ale również wszystkich oficjalnych dodatków. Ponadto wymagane jest posiadanie projektu Morrowind Code Patch, chyba że korzystacie z OpenMW.

  1. Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi (publicystyka)
  2. The Elder Scrolls III: Morrowind - recenzja gry
  3. The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej