Morrowind Rebirth w wersji 6.2 przynosi ciekawe nowości
Ukazała się wersja 6.2 moda Morrowind Rebirth. Wśród nowości znalazła się m.in. możliwość kupowania namiotów.
Doczekaliśmy się premiery aktualizacji 6.2 dla modyfikacji Morrowind Rebirth, czyli jednego z najważniejszych projektów do klasycznego RPG-a studia Bethesda. Mod rozwijany jest od 12 lat i stanowi dzisiaj pozycję obowiązkową dla osób chcących bawić się w trzecią część cyklu The Elder Scrolls.
- Morrowind Rebirth na naszym FTP
- Spolszczenie modyfikacji
- Morrowind Rebirth – strona oficjalna moda
- Profil PayPal autorów – dla osób, które chcą wesprzeć twórców finansowo
Morrowind Rebirth – co nowego w wersji 6.2
Wydanie 6.2 jak zwykle przynosi masę nowości. Najważniejsze spisaliśmy poniżej.
- Dodano nowe bronie oraz opcję kupowania namiotów.
- Urozmaicono ołtarze w wielu lochach.
- Zwykli mieszkańcy świata przestali reagować agresją na każde niepożądane zachowanie gracza. Teraz robią to dopiero wtedy, gdy popełnimy bardzo poważne przestępstwo.
- Postacie NPC zyskały ulepszone ścieżki poruszania się po miastach.
- W wieży Tel Naga pojawił się NPC oferujący szybką podróż do Tel Aruhn, Tel Branora oraz Tel Mora.
- Poprawiono skrypty wielu gildii (w tym złodziei i przemytników), tak by byli niechętni do rozmów z naszą postacią, zanim zdobędziemy ich zaufanie.
- Wiele wnętrz oraz innych lokacji zostało upiększonych. Wprowadzono także pokaźny zestaw nowych modeli dla wielu postaci.
- Tradycyjnie nie zabrakło także poprawek kilkudziesięciu błędów, powodujących np. możliwość utknięcia gracza w stole w jednym z domów w Balmorze.
Przypomnijmy, że Morrowind Rebirth to projekt, który ma na celu ogólne ulepszenie i rozbudowanie gry. W praktyce jest to nieoficjalny remaster, który poprawia grafikę i rozgrywkę, jak również wprowadza masę nowych elementów. Jedną z głównych atrakcji modyfikacji jest gruntownie przerobiona mapa świata, która jest bardziej realistyczna i gęściej zapełniona obiektami oraz postaciami.
Na koniec należy dodać, że do zabawy z modem będziecie potrzebowali gry wraz ze wszystkim dodatkami. Ponadto wymagane jest posiadanie projektu Morrowind Code Patch, chyba że korzystacie z OpenMW. Warto wspomnieć, że do Morrowind Rebirt wydano także spolszczenie przygotowane przez grupę SkrybowieMorrowind.
- Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi (publicystyka)
- The Elder Scrolls III: Morrowind – recenzja gry
- The Elder Scrolls III: Morrowind – poradnik do gry