autor: Bartosz Świątek
Mod Half-Life 3: Project Borealis doczeka się dema technologicznego
Twórcy pracujący nad modem Half-Life 3: Project Borealis - rekonstruującym Half-Life 2: Episode Three - opublikowali kolejny komunikat deweloperski, w którym informują, że ich produkcja otrzyma demo technologiczne. Zobaczymy na nim znaną z Half-Life 2 planszę Ravenholm.
Twórcy moda Half-Life 3: Project Borealis – tworzonego na silniku Unreal Engine 4, ambitnego projektu, którego celem jest odtworzenie Half-Life 2: Episode 3 w oparciu o scenariusz opublikowany przez autora, Marca Laidlawa – poinformowali w cyklicznym komunikacie deweloperskim, że planują udostępnić demo technologiczne swojej produkcji.
Prezentacja obejmie dobrze znaną fanom Half-Life 2 planszę Ravenholm. Twórcy uznali, że lokacja ta – odtworzona po 14 latach przy użyciu zupełnie innej technologii – będzie doskonałym wyborem, umożliwiającym zespołowi deweloperskiemu zaprezentowanie swoich umiejętności i skonfrontowanie wizji projektu z oczekiwaniami graczy. Autorzy modyfikacji mają nadzieję na liczne uwagi i komentarze.
Skończenie tego dema technologicznego było jednym z naszych największych wyzwań, jako zespołu, kiedy rozpoczynaliśmy tę podróż prawie rok temu. Nadchodząca demonstracja stanowi podstawę wszystkiego, reprezentuje nasze wysiłki w celu odtworzenia skomplikowanego doświadczenia Half-Life 2 w Unreal Engine 4. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć reakcje fanów na naszą pracę, i będziemy kontynuować udoskonalanie rozgrywki w oparciu o opinie, które otrzymamy – powiedział Michael Dunaway, menadżer projektu.
Prezentację niektórych elementów rozgrywki (okraszoną bardzo surową, podstawową oprawą graficzną), które znajdą się w Projekcie Borealis, możecie zobaczyć na poniższym filmiku.