Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 listopada 2005, 15:16

autor: Piotr Doroń

Mangowy Everquest II również dla Europejczyków i Amerykanów

Wraz z premierą drugiej części EverQuesta w trzech krajach azjatyckich, trzynaście ras, w które można się w nim wcielić, poddanych zostanie delikatnemu liftingowi. Rysy ich twarzy zostaną zmienione w oparciu o japoński styl rysunku, natomiast stroje zostaną wzbogacone o elementy pochodzące z kultur Dalekiego Wschodu. Przeróbki te nie ograniczą się jedynie do Azji i gracze z zachodu również będą mogli „mangowo” zmodyfikować swoją grę.

Wraz z premierą drugiej części EverQuesta w trzech krajach azjatyckich (Chiny, Tajwan i Korea Południowa), trzynaście ras, w które można się w nim wcielić, poddanych zostanie delikatnemu liftingowi. Rysy ich twarzy zostaną zmienione w oparciu o japoński styl rysunku, natomiast stroje zostaną wzbogacone o elementy pochodzące z kultur Dalekiego Wschodu. Przeróbki te nie ograniczą się jedynie do Azji i gracze z zachodu również będą mogli „mangowo” zmodyfikować swoją grę.

Premiera Everquest II przeznaczonego na tamtejsze rynki będzie miała miejsce pod koniec tego miesiąca. Jak wspomniano na wstępie, europejscy i amerykańscy gracze również będą mogli przetestować nowe-stare rasy. Wystarczy jedynie ściągnąć specjalną łatkę, która udostępniona zostanie 9 listopada.

EverQuest II to druga cześć gry firmy Sony Computer Entertainment, jednego z najpopularniejszych MMOcRPG. Zmianie uległy podstawy ekonomii, m.in. banki nie są już rzeczą globalną i każda miejscowość ma swój własny, odrębny bank. Zmienił się proces kreacji postaci, który polega teraz tylko na wyborze rasy, płci i wyglądu, a popularne statsy pojawiają się dopiero podczas późniejszej gry. Oprócz wszystkich starych ras i klas postaci można wybrać zupełnie nowe. Zwiększono możliwości personifikacji postaci umożliwiając wybór odpowiedniej twarzy, włosów czy sylwetki. Na 2 poziome gracz może wybrać klasę bazową swej postaci (fighter, priest, mage, rogue lub tradesmen), a następnie na kolejno 10 i 20 poziomie zawężać wybraną specjalizację. Do wyboru są trzy podstawowe skille, które można rozwijać, tj. Knowledge, Technique oraz Arts.

Więcej informacji znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej