Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2024, 11:14

autor: Piotr Doroń

Z Ghost of Tsushima na PC usunięto irytujący problem. Z kolei Patch 2 poprawił wydajność na kartach AMD

Ghost of Tsushima na PC doczekało się dużego Patcha 2, a niedługo później drobnego hotfixa, który usunął spory problem z pojedynkami.

Źródło fot. Sucker Punch / /rPlayStation
i

Być może nie doczekaliśmy się zapowiedzi Ghost of Tsushima 2 na pokazie State of Play, ale nie oznacza to, że nie mamy Wam niczego do przekazania w temacie tej marki. Otóż pecetowa wersja pierwszej odsłony przygód Jina Sakaia otrzymała małą łatkę, która usunęła irytujący błąd związany z pojedynkami.

28 maja do GoT na PC trafił Patch 2, który poprawił wydajność na kartach graficznych firmy AMD i usprawnił sieciową rozgrywkę w trybie kooperacyjnym Legends. Kilkadziesiąt godzin później gra otrzymała jeszcze małego hotfixa, za sprawą którego twórcy ze studia Sucker Punch rozwiązali problem, który męczył pecetowych graczy od dnia premiery tytułu na komputerach osobistych. Chodzi o pojedynki, które były zbugowane i nie działały prawidłowo (gracze w 1/3 przypadków po prostu nie mogli wykonać żadnego ruchu; najpewniej byo to powiązane z wysokim klatkażem).

Dalej w komunikacie Sucker Punch czytamy, że w przygotowaniu jest również „kolejna duża aktualizacja z większą liczbą ulepszeń i poprawek błędów”. Możemy być więc pewni, że proces usprawniania Ghost of Tsushimana PC nie został jeszcze zakończony.

To dobra informacja, gdyż gra już teraz cieszy się 89% pozytywnych opinii na Steamie, a kolejne łatki zapewne dodatkowo poprawią jej odbiór. Nie sposób też nie zauważyć, że GoT notuje ciągle świetne wyniki aktywności – w ostatnich 24 godzinach tytuł ogrywało nawet blisko 34 tys. osób jednocześnie, a rekord wynosi 77 154 graczy bawiących się w tej samej chwili. Sucker Punch ma więc dla kogo ulepszać swoją znakomitą produkcję.

  1. Ghost of Tsushima na Steamie

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej