League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki
Z okazji premiery serialu Arcane firma Riot Games nawiązała współpracę z producentem kosmetyków, którego właścicielką jest piosenkarka Rihanna.
Studio Riot Games dwoi się i troi, aby wypromować Arcane, czyli serial animowany osadzony w uniwersum League of Legends. Niedawno pisaliśmy o busie ozdobionym grafikami z produkcji, który wyjechał na polskie drogi. Teraz zespół poinformował o nawiązaniu współpracy z linią kosmetyków Fenty Beauty, której właścicielką jest piosenkarka Rihanna.
Efekty mają pojawić się zarówno w grach Riot Games, jak i w mediach społecznościowych. Celem będzie promowanie różnorodności kanonów piękna wśród fanów gier oraz podkreślanie znaczenia społeczności.
Ponadto dzisiaj w siedzibie Riot Games zlokalizowanej w Los Angeles odbędzie się impreza z nagrodami i prezentacjami zorganizowana przez Fenty Beauty.
Wszystko to brzmi trochę dziwnie, ale to nie pierwszy przypadek takiej współpracy. Na początku tego roku firmy Nintendo i ColourPop przygotowały linię kosmetyków zainspirowanych grą Animal Crossing: New Horizons.
Przypomnijmy, że serial Arcane zadebiutuje jutro, czyli 7 listopada, w serwisie Netflix. Pierwszy sezon składać się ma z dziewięciu odcinków, które zostaną udostępnione w zestawach po trzy tygodniowo.
Interesujesz się League of Legends? Jeśli tak, to zainteresować Cię mogą inne doniesienia o tej marce:
- Arcane - po Polsce krąży bus promujący serial League of Legends Netflixa
- Riot szykuje się na Arcane; nadchodzą spore zmiany w LoL-u i serialowe eventy
- Pierwszy odcinek serialu opartego na League of Legends będzie można obejrzeć za darmo
- Koniec z obrażaniem matek przeciwnej drużyny w LoL-u. Przynajmniej na czacie