autor: Maciej Myrcha
Kolejne achievementy i broń dla Team Fortress 2 w drodze
Od jakiegoś już czasy Valve przebąkiwało, iż Team Fortress 2 doczeka się kolejnych nowości – teraz wiadomo już z czym będziemy mieli do czynienia. Jak informują redaktorzy serwisu PC Gamer, oprócz zapowiadanych już wcześniej achievmentów dla medyka, podobne dobrodziejstwa otrzymać ma każda klasa postaci w grze. Co więcej, planowane są również specjalne zestawy nowych broni do odblokowania.
Od jakiegoś już czasy Valve przebąkiwało, iż Team Fortress 2 doczeka się kolejnych nowości – teraz wiadomo już z czym będziemy mieli do czynienia. Jak informują redaktorzy serwisu PC Gamer, oprócz zapowiadanych już wcześniej achievmentów dla medyka, podobne dobrodziejstwa otrzymać ma każda klasa postaci w grze. Co więcej, planowane są również specjalne zestawy nowych broni do odblokowania.
Pierwsza broń dostępna będzie po zdobyciu połowy achivementów, druga natomiast po uzyskaniu wszystkich. Oczywiście nie ma się co spodziewać żadnych przełomowych „pukawek” - to po prostu nieco zmodyfikowane modele istniejących już broni, oferujące zarówno pewne plusy jak i minusy związane z korzystaniem z nich. Przykładowo nowa, lecząca broń Medyka, Overheal, podwaja ilość zdrowia trafionej postaci (na stałe), jednak dzieje się to kosztem trudniejszego osiągnięcia UberCharge (Valve rozważa nawet zlikwidowanie możliwości korzystania z UberCharge w tym wypadku).
Wśród nowości pojawi się również dodatkowy tryb rozgrywki, zaprezentowany wraz z nową mapą, Goldrush. Jedna z drużyn musi eskortować wózek kopalniany do bazy drużyny przeciwnej – niby proste, jest jednak pewien haczyk. Im więcej graczy eskortujących znajduje się wokół wózka, tym szybciej on się porusza, jednak jeśli w zasięgu wzroku pojawi się jakiś gracz drużyny przeciwnej, wózek zatrzymuje się.
Jak na razie o wyżej wymienionych nowościach mówi się tylko w odniesieniu do wersji PC. Jak będzie z edycjami konsolowymi? Zobaczmy w przyszłości.