Horizon Forbidden West z bogatymi opcjami dostosowania rozgrywki
Studio Guerrilla Games zdradziło, w jaki sposób będzie można dostosować rozgrywkę w Horizon Forbidden West. Zdecydujemy m.in. o poziomie zadawanych i otrzymywanych obrażeń czy o komponentach wypadających z pokonanych maszyn.
Na osiem dni przed premierą gry Horizon Forbidden West studio Guerrilla Games wyjawiło, w jaki sposób gracze będą mogli dopasować w niej rozgrywkę do własnych potrzeb. Deweloper uważa, że dodanie tych opcji jest pożądane przez fanów, a co więcej – pozwoli produkcji trafić do szerszego grona odbiorców. O czym konkretnie mowa?
Jeśli jesteście ciekawi, czy Horizon Forbidden West spełni nadzieje entuzjastów „jedynki”, to odsyłam Was do zapowiedzi Dariusza „DM-a” Matusiaka, któremu spodobało się to, co miał okazję niedawno zobaczyć.
Opcje dostosowania rozgrywki w Horizon Forbidden West
- Niestandardowy poziom trudności pozwoli dostosować otrzymywane i zadawane przez Aloy obrażenia. Dzięki temu żadna walka nie powinna sprawić większych trudności.
- Łatwy system łupów oszczędzi nam konieczności niszczenia poszczególnych części maszyn, by zdobyć konkretne komponenty. Zaznaczając odpowiednią opcję – aktywującą się automatycznie na fabularnym i średnim poziomie trudności – zyskamy pewność, że cały łup trafi w nasze ręce.
- System drugiego pilota umożliwi drugiej osobie przejęcie kontroli nad grą. Warunkiem będzie posiadanie oddzielnego kontrolera.
- Shieldwing Aloy, czyli swego rodzaju energetyczny spadochron, będzie mógł się otwierać automatycznie, jeśli protagonistka zacznie spadać z dużej wysokości.
- Dostosujemy również drgania kamery, rozmycie obrazu w ruchu, rozmiar wyświetlanych napisów i wiele więcej.
Co ciekawsze opcje znajdziecie na powyższym screenie. Studio Guerrilla Games zapewnia, że stara się wsłuchiwać w głos społeczności. Miejmy więc nadzieję, iż jej członkowie docenią zaimplementowane rozwiązania. Dla przypomnienia – Horizon Forbidden West zadebiutuje 18 lutego na PlayStation 4 i 5.