Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2024, 20:53

Gracze Diablo 4 chcieli znów wieszać psy na Blizzardzie. Na szczęście okazało się, że do opisu aktualizacji 1.4.1 wkradł się błąd

Zmiana dotycząca barbarzyńcy w wersji 1.4.1 wywołała zamieszanie wśród graczy Diablo 4. Na szczęście Blizzard szybko uspokoił społeczność, tłumacząc, że do opisu wkradł się błąd.

Źródło fot. Blizzard Entertainment.
i

AKTUALIZACJA:

Patch 1.4.1 do Diablo 4 jest już dostępny. Na PC łatka „waży” ok. 270 MB, a na XSX 1,29 GB.

Oryginalna wiadomość (26 maja)

Długo wyczekiwany 4. sezon Diablo IV trwa w najlepsze, a fani hack’n’slasha z kultowej serii wypowiadają się o nim zaskakująco pozytywnie. Dopiero wypuszczenie opisu zmian przewidzianych w ramach aktualizacji 1.4.1 wywołało wśród nich niepokój, z uwagi na osłabienie jednego z „buildów” barbarzyńcy. Na szczęście Blizzard szybko uspokoił graczy i sprostował, że była to tylko pomyłka.

Grzmotnięcie osłabione?

W 4. sezonie powstało wiele nowych sposobów prowadzenia postaci, a jednym z silniejszych i popularniejszych „buildów” barbarzyńcy jest tzw. „bash barbarian”. Jak sama nazwa wskazuje, opiera się on na umiejętności „bash” (w polskiej wersji – grzmotnięcie). Jest łatwy do zbudowania, przyjemny do grania i możemy nim powalić nawet uber bossów.

Dlatego też społeczności nie spodobała się jedna ze zmian, która miała pojawić się w wersji 1.4.1:

  1. naprawiono błąd, przez który grzmotnięcie barbarzyńcy zadawało obrażenie multiplikatywne zamiast dodatkowych w połączeniu z afiksem doskonalenia, który wzmacnia obrażenia grzmotnięcia.

Wywołało to spore poruszenie wśród fanów, którzy spędzili wiele godzin, aby doszlifować statystyki swojej postaci, a teraz mieli to wszystko stracić.

To naprawdę niefajne… Buduję tę postać od początku sezonu.

lol czy ktoś naprawdę jest zaskoczony, że zespół odpowiedzialny za D4 psuje coś, co daje frajdę?

To epicka katastrofa.

Na szczęście menedżer społeczności Diablo 4 – Adam Fletcher – szybko zareagował i zamieścił w serwisie X post z wyjaśnieniami. Wynika z niego, że zmiana ta dotyczyła naprawy błędu powstałego w trakcie prac nad grą, a który nigdy nie miał miejsca na oficjalnym serwerze. Wzmianka przypadkowo pojawiła się w opisie zmian (z którego już została usunięta), a grzmotnięcie cały czas działać będzie w ten sam sposób.

Tak oto panika została zażegnana, a wszyscy barbarzyńcy wrócili do szlachtowania potworów. Jeśli natomiast jesteście ciekawi wszystkich zmian wprowadzonych w wersji 1.4.1, to odsyłam Was pod ten link.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej