Fani Dragon's Dogma 2 mogą odetchnąć z ulgą. Reżyser RPG akcji ma dobre wieści o wydajności gry
Reżyser Dragon's Dogma II zdementował plotki, jakoby produkcja Capcomu miała działać maksymalnie w 30 klatkach na sekundę – co prawdopodobnie tyczy się również konsol obecnej generacji, za sprawą obecności w grze technologii VRR.
Śpieszę z dobrą nowiną dotyczącą nadchodzącej dużymi krokami premiery RPG akcji Dragon’s Dogma II. Jak poinformował za pośrednictwem platformy X reżyser gry Hideaki Itsuno, produkcja fantasy od Capcomu zaoferuje graczom opcję wyświetlania nieograniczonej liczby klatek na sekundę (przynajmniej na PC).
Tym samym Itsuno zadał kłam krążącym w sieci licznym plotkom, jakoby nadchodzący tytuł Capcomu mógł zostać odpalony maksymalnie w 30 klatkach na sekundę – zarówno na konsolach, jak i mocnych komputerach.
To jednak nie wszystko, ponieważ Dragon’s Dogma II obsługiwać ma również technologię VRR (via PCGamesN), co oznacza, że tytuł od japońskiego studia powinien działać na konsolach obecnej generacji w więcej niż 30 fps.
Co prawda już ostatnie materiały z Dragon’s Dogma II, prezentujące rozgrywkę na PlayStation 5, wyraźnie sprawiały wrażenie, że gra działa w większej liczbie klatek na sekundę, aniżeli sugerowałyby to plotki – których źródłem prawdopodobnie były usunięte już wpisy na forum 4chan. Niemniej wymowny tweet reżysera owej produkcji powinien uspokoić w tej kwestii nawet największych pesymistów.
Dragon’s Dogma II zapowiada się na sequel z gatunku „więcej, ładniej, lepiej”. Gra zadebiutuje 22 marca na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 5 oraz Xboxach Series X/S.