Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lutego 2024, 20:37

Fani Dragon's Dogma 2 mogą odetchnąć z ulgą. Reżyser RPG akcji ma dobre wieści o wydajności gry

Reżyser Dragon's Dogma II zdementował plotki, jakoby produkcja Capcomu miała działać maksymalnie w 30 klatkach na sekundę – co prawdopodobnie tyczy się również konsol obecnej generacji, za sprawą obecności w grze technologii VRR.

Źródło fot. Capcom.
i

Śpieszę z dobrą nowiną dotyczącą nadchodzącej dużymi krokami premiery RPG akcji Dragon’s Dogma II. Jak poinformował za pośrednictwem platformy X reżyser gry Hideaki Itsuno, produkcja fantasy od Capcomu zaoferuje graczom opcję wyświetlania nieograniczonej liczby klatek na sekundę (przynajmniej na PC).

Tym samym Itsuno zadał kłam krążącym w sieci licznym plotkom, jakoby nadchodzący tytuł Capcomu mógł zostać odpalony maksymalnie w 30 klatkach na sekundę – zarówno na konsolach, jak i mocnych komputerach.

To jednak nie wszystko, ponieważ Dragon’s Dogma II obsługiwać ma również technologię VRR (via PCGamesN), co oznacza, że tytuł od japońskiego studia powinien działać na konsolach obecnej generacji w więcej niż 30 fps.

Co prawda już ostatnie materiały z Dragon’s Dogma II, prezentujące rozgrywkę na PlayStation 5, wyraźnie sprawiały wrażenie, że gra działa w większej liczbie klatek na sekundę, aniżeli sugerowałyby to plotki – których źródłem prawdopodobnie były usunięte już wpisy na forum 4chan. Niemniej wymowny tweet reżysera owej produkcji powinien uspokoić w tej kwestii nawet największych pesymistów.

Dragon’s Dogma II zapowiada się na sequel z gatunku „więcej, ładniej, lepiej”. Gra zadebiutuje 22 marca na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 5 oraz Xboxach Series X/S.

  1. Dragon’s Dogma – oficjalna strona internetowa serii gier

Marcin Przała

Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

więcej