Fallout: London zaliczył kolejną obsuwę i to znów „wina” Bethesdy. Data premiery okazała się współgrać z debiutem serialu Amazona zbyt idealnie
Gracze wyczekujący premiery Fallout: London po raz kolejny muszą przełknąć gorzką pigułkę. Debiut fanowskiego projektu został bowiem ponownie przesunięty, tym razem na bliżej nieokreślony termin.

AKTUALIZACJA
Na Discordzie zespołu FOLON ogłoszono, że istnieje pewna szansa na to, iż Fallout London zostanie wydany w wersji kompatybilnej z aktualnym wydaniem Fallout 4 (kiedy? Tego nie wiadomo). Jednocześnie twórcy wyrażają nadzieję, że zmiany w kodzie gry nie będą duże i będą mogli przystosować swojego moda w relatywnie krótkim czasie.
Oryginalna wiadomość (14 kwietnia)
Wyczekiwanie na premierę Fallout: London zdecydowanie nie jest zajęciem dla osób niecierpliwych. Okazuje się bowiem, że ustalony na 23 kwietnia tego roku debiut fanowskiego projektu został po raz kolejny przesunięty. Tę rozczarowującą z punktu widzenia graczy informację twórcy przekazali za pośrednictwem platformy YouTube.
W powyższym filmie kierownik projektu, Dean Carter, tłumaczy, że decyzja została podjęta z powodu zaplanowanej przez Bethesdę „next-genowej” aktualizacji Fallouta 4. Darmowe ulepszenie do natywnej wersji na PS5 oraz XSX/S zostanie wypuszczone 25 kwietnia i bardzo prawdopodobne, że po jego wprowadzeniu wiele modów przestanie działać.
Dostosowywaliśmy i testowaliśmy wszystko tak, aby było jak najbardziej stabilne przed premierą. Gdy nowa aktualizacja pojawi się zaledwie 48 godzin później, ostatnie cztery lata naszej pracy mogą po prostu runąć – tłumaczy Carter.
Kolejnym problemem, z którym musieli zmierzyć się twórcy, była… zbyt duża „waga” modyfikacji, przez którą Fallout: London nie może być hostowany za pośrednictwem serwisu NexusMods. Na szczęście z tym kłopotem deweloperom udało się uporać. Pomoc przyszła ze strony specjalistów z GOG-a, którzy pomogli znaleźć sposób na udostępnienie modyfikacji nie tylko na platformie GOG, ale także na Steamie i w Epic Games Store.
Przypomnijmy, że jest to już kolejne opóźnienie premiery Fallout: London z „winy” Bethesdy. Początkowo modyfikacja miała trafić na rynek w zeszłym roku, ale została opóźniona ze względu na debiut Starfielda, gdyż ekipa FOLON nie chciała konkurować z owym wyczekiwanym RPG. Twórcy postanowili więc opublikować projekt 23 kwietnia, czyli chwilę po premierze serialu Fallout na platformie Prime Video. Jak już wiemy, ten idealny moment wykorzystała jednak Bethesda.