autor: Krzysztof Nieradko
Fallout 4 – pecetowe mody będą działać z wersją gry na XONE oraz PS4
Bethesda Softworks ogłosiła, że pecetowe mody tworzone z myślą o niedawno zapowiedzianym Fallout 4 będą w pełni kompatybilne z wersją gry przeznaczoną na konsole Xbox One oraz, nieco później, na PlayStation 4. Szykuje się prawdziwa rewolucja, szczególnie że modyfikacje mają być darmowe i tworzone przez fanów.
Na konferencji Microsoftu nie mogło również zabraknąć jednej z ciekawszych produkcji ostatnich dni – Fallout 4. Dzisiaj ogłoszona data premiery gry oraz opublikowany gameplay wywołały bardzo pozytywną reakcję wśród fanów postapokaliptycznego cyklu, jednak najnowsze ogłoszenie Todda Howarda z całą pewnością jeszcze zwiększy ten i tak spory entuzjazm. Przedstawiciel Bethesdy Softworks ujawnił, że pecetowe mody do wspomnianego tytułu będą kompatybilne z Fallout 4 w wersji na konsole Xbox One.
Co istotne, wspomniane modyfikacje będą udostępniane całkowicie za darmo. Posiadacze konsol PlayStation 4 również na tym skorzystają, ponieważ mody z pecetów będą dostępne (nieco później, ale jednak) na najnowszej konsoli japońskiego giganta.
Fanowskie rozszerzenia przez lata stanowiły nieodłączny element życia serii Fallout oraz The Elder Scrolls na pecetach, podczas gdy konsolowcy mogli tylko przyglądać się tym wszystkim modyfikacjom, licząc na to, że kiedyś sytuacja ulegnie zmianie. Najnowszy Fallout przyniesie zatem w tym aspekcie pewnego rodzaju rewolucję, o której więcej dowiemy się pewnie w ciągu kolejnych tygodni.
Warto również dodać, że do konsolowej edycji omawianego tytułu podobno dodawany będzie również egzemplarz… Fallout 3. Niestety nie wiemy jeszcze, czy mowa tutaj o zremasterowanej edycji „trójki”, czy może o wykorzystaniu wstecznej kompatybilności konsoli Microsoftu.