Fallout 4: New Vegas żyje i ma się dobrze; wysyp materiałów
Autorzy Fallouta 4: New Vegas wypuścili pokaźny zestaw materiałów z tej ambitnej modyfikacji, która odtworzy kampanię Fallouta: New Vegas na silniku Fallouta 4.
Fallout 4: New Vegas, czyli fanowski projekt, którego autorzy chcą odtworzyć całą zawartość Fallouta: New Vegas na silniku czwartej części, to jeden z najbardziej ambitnych modów znajdujących się obecnie w produkcji. W ostatnich miesiącach autorzy bardzo oszczędnie dzielili się jednak nowymi materiałami. Teraz uległo to zmianie. Jak co roku moderzy uświetnili rocznicę premiery New Vegas, organizując tzw. Showcase Week, czyli tydzień wypełniony świeżymi materiałami z projektu, takimi jak:
- wygląd interfejsu,
- system naprawy przedmiotów,
- dwa schronienia dla gracza,
- screeny z otwartego świata,
- nowe modele broni,
- model robota Securitron.
Wysyp materiałów pokazuje, że twórcy cały czas intensywnie pracują nad projektem. Niestety, nadal nie wiadomo, kiedy się on ukaże. Oczekiwanie na premierę można umilić sobie modyfikacją Project Mojave. To znacznie mniej ambitna produkcja, gdyż odtwarza na silniku Fallouta 4 tylko lokację New Vegas Strip, ale za to jest już dostępna w grywalnej formie.
Najlepsze przygody do Fallouta 4
Jeśli za to szukacie innych modów z nowymi przygodami do czwartej części cyklu, to polecamy:
- Tales from the Commonwealth – kilkanaście krótkich misji obracających się wokół różnych postaci zamieszkujących spalone atomem pustkowia.
- Fusion City Rising – obszerny mod o wielkości DLC z kampanią dotyczącą tytułowego podziemnego miasta.
- Submarine Base Echo – potężny nowy „loch” w postaci porzuconej bazy okrętów podwodnych.
- Sparky's Quantum Adventure – obszerna przygoda oparta na nietypowym pomyśle – cała jej akcja toczy się przed wojną nuklearną, pozwalając nam zwiedzać świat z prologu.
- Vault 1080 – mroczne podziemia oferujące ok. godzinę zabawy. Mod wyciska wszystko, co się da, z silnika gry, gdyż opracowała go firma Nvidia jako pokaz możliwości jej kart graficznych.