Elden Ring z coraz lepszym odbiorem na Steamie. Postęp od dnia premiery jest ogromny
Mieszany odbiór Elden Ring na Steamie to już przeszłość. Obecnie 81% recenzji użytkowników chwali grę, co pozwoliło zmienić kategoryzację odbioru projektu na „bardzo pozytywny”.
Elden Ring zaliczył nie do końca udany debiut na Steamie. Wyniki aktywności były rewelacyjne, ale oceny użytkowników pozostawiały wiele do życzenia. Tydzień po premierze sytuacja uległa jednak wyraźnej poprawie.
Poprawia się odbiór Elden Ring na Steamie
- W chwili pisania tej wiadomości 81% ocen użytkowników na Steamie chwali Elden Ring, co serwis kategoryzuje jako „bardzo pozytywny odbiór” gry.
- Zaraz po premierze tylko 59% ocen użytkowników na Steamie było pozytywnych, co serwis kwalifikował jako „mieszany odbiór” produkcji.
- Poprawę było widać już po kilku dniach od premiery – w miniony poniedziałek 73% recenzji użytkowników na Steamie chwaliło grę, co pozwoliło zmienić odbiór produkcji z „mieszanego” na „w większości pozytywny”. Po przekroczeniu 80% kategorię zmieniono na „bardzo pozytywną”.
- Widać więc wyraźnie, że odbiór gry cały czas się poprawia.
Powodem chłodnego przyjęcia Elden Ring w dniu debiutu były liczne problemy techniczne. W tej kwestii dużo się zmieniło. Autorzy wypuścili pierwsze patche, a fani opracowali mody, poprawiające niektóre niedoróbki, oraz znaleźli sposoby na zminimalizowanie innych trudności.
Nie wszystko działa jeszcze idealnie, ale większość graczy pecetowych może już cieszyć się grą bez większych trudności. Nie dziwi więc, że ich oceny są coraz bardziej pozytywne.
Sporo problemów na PC możecie naprawić sami. Pomogą w tym nasze artykuły:
- Elden Ring – mody znoszą limit fps i pozwalają zmieniać FOV oraz bawić się w ultrawide
- Problemy Elden Ring na PC – gracze wyszukują rozwiązania
Doskonała sprzedaż Elden Ring w Wielkiej Brytanii
Lepsze oceny na Steamie nie są jedynym powodem do zadowolenia dla autorów. W Wielkiej Brytanii gra okazała się wielkim przebojem. Nie licząc kolejnych odsłon cyklu FIFA oraz Call of Duty (które zawsze dominują na tym rynku), Elden Ring zaliczył największy debiut od premiery Red Dead Redemption 2 w 2018 roku.
Dane te pochodzą od grupy analitycznej GSD i obejmują zarówno sprzedaż pudełkową, jak i cyfrową. W ciągu tygodnia od premiery w Wielkiej Brytanii zakupiono więcej egzemplarzy Elden Ring niż Cyberpunka 2077 oraz Assassin’s Creed: Valhalla.