Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2023, 07:44

autor: Adrian Werner

EA pyta graczy, czy chcą więcej remake'ów Dead Space (przeciek)

Dzięki ankietom rozsyłanym podobno przez firmę Electronic Arts otrzymaliśmy kolejną wskazówkę, że wydawca rozważa opracowanie remake’ów gier Dead Space 2 oraz Dead Space 3.

Źródło fot. Electronic Arts
i

Wydany w styczniu Dead Space, czyli remake kultowego horroru science fiction z 2008 roku, okazał się dużym sukcesem. Nie zdziwiliśmy się więc, gdy w sieci pojawiły się doniesienia, że firma Electronic Arts rozważa podobne odświeżenie drugiej i trzeciej części cyklu.

  1. EA ma wysyłać do wybranych graczy ankietę, w której pyta o zainteresowanie potencjalnymi remake’ami Dead Space 2 oraz Dead Space 3.
  2. Rewelacje te pochodzą z dosyć nietypowego źródła – jest nim Dillon Rogers, czyli autor wyśmienitej skradanki Gloomwood.
EA pyta graczy, czy chcą więcej remakeów Dead Space (przeciek) - ilustracja #1
Źródło: Dillon Rogers na Twitterze.

Te doniesienia nie są specjalnym zaskoczeniem. W remake’u Dead Space pojawia się easter egg sugerujący możliwe odświeżenie drugiej części cyklu. Nowością jest za to fakt, że EA rozważa również przygotowanie nowej wersji Dead Space 3.

Biorąc pod uwagę sukces remake’u, opracowanie kolejnych projektów tego typu wydaje się naturalnym posunięciem. Nie brakuje jednak opinii, że studio EA Motive powinno zamiast tego zająć się opracowaniem czwartej części cyklu. Tak uważa m.in. Trevor Gureckis, czyli kompozytor muzyki nowego Dead Space.

Przypomnijmy, że stary-nowy Dead Space zadebiutował 27 stycznia tego roku. Gra dostępna jest PC oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5.

  1. Recenzja Dead Space Remake – nie mam się do czego przywalić
  2. Dead Space Remake – poradnik do gry
  3. Dead Space Remake – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej