EA Polska zabiera głos w sprawie premiery Dragon Age: Początek
Polski oddział koncernu Electronic Arts przysłał nam oświadczenie w sprawie polskiej premiery gry Dragon Age: Początek. Jest ono odpowiedzią na Wasze posty odnośnie braku gry na sklepowych półkach.
Polski oddział koncernu Electronic Arts przysłał nam oświadczenie w sprawie polskiej premiery gry Dragon Age: Początek. Jest ono odpowiedzią na Wasze posty odnośnie braku gry na sklepowych półkach.
„Electronic Arts Polska informuje, że Edycja Kolekcjonerska gry Dragon Age: Początek dostępna będzie w sklepach na początku przyszłego tygodnia. Opóźnienie dostawy wynika z problemów logistycznych leżących po stronie Electronic Arts.
Wszystkich klientów, którzy złożyli zamówienie wstępne na Edycję Kolekcjonerską gry w sklepach EMPIK oraz na stronie empik.com (czyli kupili preorder na Edycję Kolekcjonerską gry), bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W ramach rekompensaty, dla wszystkich, którzy kupili preorder, Electronic Arts przygotuje gadżet związany z grą Dragon Age: Początek. Aby go otrzymać, należy przesłać skan dowodu zakupu preordera na adres mailowy [email protected] lub wysłać dowód zakupu pocztą tradycyjną na adres Electronic Arts Polska z dopiskiem Edycja Kolekcjonerska Dragon Age. Należy też wpisać imię, nazwisko i adres do wysyłki. W przypadku osób składających zamówienia przez empik.com, prosimy o wysłanie danych do przesłania gadżetu z adresu e-mail, na którym posiadają zarejestrowane konto w sklepie empik.com. EA niezwłocznie prześle gadżety pod wskazane adresy.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację ”.
Zachęcamy Was do obszernej recenzji Dragon Age: Początek, w której Verminus docenił dzieło ekipy BioWare wystawiając mu notę na poziomie 94%.