Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 kwietnia 2025, 21:00

Premiera PoE 2: Dawn of the Hunt. Wielka aktualizacja wprowadzi zmiany w każdym aspekcie gry

W Path of Exile 2 zadebiutowała wyczekiwana aktualizacja 0.2.0, czyli Dawn of the Hunt. Twórcy udostępnili szczegóły dotyczące preloadu.

Źródło fot. Grinding Gear Games.
i

Aktualizacja (4 kwietnia, godz. 21:00)

Path of Exile 2: Dawn of the Hunt jest już dostępne na PC, PS5 i XSX/S. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun aktualizacji.

Oryginalna wiadomość (4 kwietnia, godz. 8:26)

Po niemalże czterech miesiącach od startu Path of Exile 2 we wczesnym dostępie, gracze niemalże doczekali się pierwszej dużej aktualizacji 0.2.0. Dawn of the Hunt zadebiutuje dzisiaj wieczorem i wprowadzi do gry ogrom nowościpełna lista zmian zawiera ponad 700 pozycji. Z tej okazji twórcy zebrali i udostępnili kilka najważniejszych informacji dotyczących dnia premiery.

  1. Dawn of the Hunt wystartuje o godzinie 21:00 czasu polskiego na wszystkich platformach, tj. PC, PS5 i XSX/S. Miejmy nadzieję, że nie uświadczymy opóźnienia, tak jak miało to miejsce przy grudniowym debiucie w EA.
  2. Na PC trzeba będzie pobrać około 31 GB danych, a na konsolach 27 GB.
  3. Grinding Gear Games udostępniło już opcję preloadu dla posiadaczy konsol.
  4. Gracze PC, którzy korzystają z samodzielnego klienta, mogą już pobrać Dawn of the Hunt za pomocą torrenta. Pliki aktualizacji trzeba skopiować do folderu z grą, jednak nie wcześniej niż na 3 godziny przed jej premierą.
  5. Użytkownicy Steama oraz Epic Games Store muszą z kolei poczekać na wyłączenie serwerów PoE 2, co nastąpi o godzinie 19:00.

Warto również wspomnieć, że wraz ze startem Dawn of the Hunt gracze będą mieli możliwość zdobycia nowych przedmiotów kosmetycznych poprzez tzw. „dropy” na Twitchu. Szczegóły znajdziecie na stronie gry oraz w poniższym wideo.

Przypomnijmy, że aktualizacja Dawn of the Hunt wprowadzi do PoE 2 m.in. nową klasę postaci, ponad 100 umiejętności, ogrom unikatowych przedmiotów, dodatkowe mechaniki, a także znaczne istotne zmiany w endgamie. Gra doczekała się również dużych poprawek balansu, skutkujących osłabieniem wielu buildów. Więcej szczegółów znajdziecie w naszych poprzednich publikacjach (podlinkowanych w pierwszym akapicie tej wiadomości).

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej