Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2005, 09:25

Dziewięćdziesiąt utworów muzycznych w Project Gotham Racing 3

W grudniu bieżącego roku na rynku elektronicznej rozrywki pojawi się gra Project Gotham Racing 3, wyścigi samochodowe przygotowane specjalnie z myślą o konsoli Xbox 360. Do tej pory koncern Microsoft koncentrował się na przedstawieniu oprawy wizualnej programu, zarówno poprzez screenshoty, jak i krótki film. Wczoraj dowiedzieliśmy się, co w PGR3 będzie można usłyszeć.

W grudniu bieżącego roku na rynku elektronicznej rozrywki pojawi się gra Project Gotham Racing 3, wyścigi samochodowe przygotowane specjalnie z myślą o konsoli Xbox 360. Do tej pory koncern Microsoft koncentrował się na przedstawieniu oprawy wizualnej programu, zarówno poprzez screenshoty, jak i krótki film. Wczoraj dowiedzieliśmy się, co w PGR3 będzie można usłyszeć.

Ścieżka dźwiękowa w Project Gotham Racing 3 liczyć sobie będzie przeszło dziewięćdziesiąt utworów muzycznych, zahaczających o dziewięć gatunków, począwszy od hip hopu, na hard rockowych „wymiataczach” skończywszy. Niestety koncern Microsoft nie ujawnił dokładnej listy wykonawców, wiemy jedynie tyle, że na pewno pojawią się takie formacje jak The Chemical Brothers i Death Cab for Cutie.

W Project Gotham Racine 3 zaimplementowano ponad osiemdziesiąt czterokołowców, dostępnych w rzeczywistości właściwie wyłącznie dla osób, dysponujących sporym zapasem środków finansowych. Rozkoszujemy się zatem jazdą za kierownicą takich maszyn, jak: Ferrari 360, Lamborghini Murcielago, McLaren F1 itp. Każdy wóz odtworzono z uwzględnieniem najdrobniejszych detali, zarówno w materii wyglądu zewnętrznego, jak i wewnętrznego (m.in. autentyczne deski rozdzielcze). Dodatkowo znakomicie przedstawiono dźwięki silników, więc bezproblemowo odróżniamy brzmienie włoskiego ośmiocylindrowca od odgłosów angielskich dwunastu „garów”...

Więcej informacji na temat Project Gotham Racing 3 uzyskasz z naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej