autor: Daniel Kłosiński
Długość głównego wątku fabuły The Elder Scrolls V: Skyrim
Według informacji ujawnionych w duńskim magazynie o grach Power Unlimited, główny wątek fabularny w najnowszej odsłonie serii The Elder Scrolls ma nam zapewnić około dwudziestu godzin zabawy. Znacznie więcej czasu spędzimy jednak wykonując zadania poboczne i eksplorując rozbudowany świat.
Według informacji ujawnionych w duńskim magazynie o grach Power Unlimited, główny wątek fabularny w najnowszej odsłonie serii The Elder Scrolls ma nam zapewnić około dwudziestu godzin zabawy. Znacznie więcej czasu spędzimy jednak wykonując zadania poboczne i eksplorując rozbudowany świat.
Ponadto z informacji zamieszczanych w Power Unlimited wynika, że prowincja Skyrim ma mieć rozmiar równy temu, który zwiedzaliśmy w Oblivionie. Na potrzeby przemierzających mroźną krainę śmiałków czekać ma pięć miast oraz ponad 130 podziemi, w których natrafimy na nas większą niż w poprzednich odsłonach ilość pułapek i zagadek. Nasza postać ma nie mieć górnego limitu doświadczenia, choć nie będzie możliwe równoczesne zdobycie wszystkich dostępnych w grze umiejętności.
W artykule poruszono także kwestie techniczne. Warstwa graficzna nadchodzącego tytułu określona została jako ewolucja, a nie rewolucja. Co ciekawe, zmianie ma ulec ogólny klimat gry - świat ma być bardziej „realistyczny” i przypominać raczej średniowiecze niż wyszukane fantasy. Powrócić ma znany z poprzednich części system szybkiej podróży.
Wspomniany magazyn zamieścił też krótki wywiad z jednym z producentów - Toddem Howardem. Stwierdza on, że to wersja PC ma być tą „najlepszą”.
The Elder Scrolls V: Skyrim ma więc trafić na półki sklepowe 11 listopada tego roku, w wersji na PC, X360 oraz PS3. Chcielibyśmy, żeby wszyscy producenci zasypywali nas podobną ilością informacji o swoich grach co Bethesda. Mimo iż do Tamriel powrócimy dopiero za kilka miesięcy, to już możemy wyrobić sobie opinię na temat nadchodzącej produkcji. Poza tym, co zamieściliśmy w tym newsie, kilka dni temu opisaliśmy ze szczegółami system walki, a jeszcze wcześniej informowaliśmy o silniku gry.