autor: Kamil Zwijacz
Divinity: Original Sin II - ujawniono dodatkowe cele zbiórki pieniędzy
Studio Larian ujawniło dodatkowe cele zbiórki pieniędzy na grę Divinity: Original Sin II w serwisie Kickstarter. Po uzbieraniu odpowiednich kwot, w pełnej wersji produkcji będziemy mogli wcielić się w nieumarłego, wybrać drzewko rozwoju i nie tylko.
26 sierpnia na Kickstarterze ruszyła zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II – kontynuację wydanego w 2014 roku RPG Divinity: Grzech Pierworodny. Twórcy zwrócili się do fanów z prośbą o dofinansowanie projektu, ustalając minimalną kwotę na 500 tysięcy dolarów. Cel udało udało się osiągnąć błyskawicznie i obecnie licznik na stronie akcji pokazuje ponad 900 tysięcy dolarów. W związku z tym deweloperzy ujawnili dodatkowe cele zbiórki. Dwa z nich udało się już osiągnąć, dzięki czemu w finalnej produkcji pojawi się hardkorowy tryb Strategist i możliwość wyboru drzewka umiejętności. Natomiast po zebraniu miliona dolarów dostaniemy Racial Skills, czyli umiejętności związane z poszczególnymi rasami. Oczywiście to nie koniec, pozostałe progi to:
- 1,2 miliona dolarów – możliwość wcielenia się w nieumarłego;
- 1,35 miliona dolarów – drugie drzewko umiejętności do wyboru;
- 1,5 miliona dolarów – pojawi się kraina zmarłych The Hall of Echoes, z możliwością utworzenia w niej swojej bazy wypadowej.
- Gatunek: cRPG
- Deweloper: Larian Studios
- Platformy sprzętowe: PC
- Data premiery: 2017 rok
- Inne: obecnie na Kickstarterze trwa zbiórka pieniędzy
Dodatkowo ujawniono, że wszystkie osoby, które wpłaciły, albo wpłacą przynajmniej 125 dolarów będą mogły pobrać Digital Developer's Diary, zawierające m.in. szkice koncepcyjne, notatki twórców i inne dokumenty z procesu tworzenia produkcji. Natomiast fani z nieco bardziej zasobniejszymi portfelami (wpłacone minimum 200 dolarów) dostaną podpisane szkice koncepcyjne.
Divinity: Original Sin II opierać ma się na podobnych rozwiązaniach, co ciepło przyjęty Grzech Pierworodny. Naturalnie deweloperzy z Larian Studios zamierzają wprowadzić pewne usprawnienia i zmiany. Przede wszystkim całość ma być mroczniejsza i oferować głębszą warstwę fabularną. Pojawi się tryb co-op, kompetytywne zadania (sprzeczne cele dla poszczególnych bohaterów) i nie tylko. Premiera produkcji planowana jest na 2017 rok.
- Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń
- Kickstarter gry Divinity: Original Sin II