Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2024, 14:03

Diablo 4 osłabia wampiryzm i wzmacnia Seneszala w aktualizacji 1.3.1

Patch 1.3.1 naprawia wiele kolejnych błędów Diablo 4 i zwiastuje zmiany w balansie wampirycznych afiksów w trzecim sezonie.

Źródło fot. Blizzard Entertainment / Microsoft.
i

Po „naprawieniu” trzeciego sezonu firma Blizzard wypuściła kolejną aktualizację Diablo 4. Patch 1.3.1 trafił do gry wczoraj, aczkolwiek jego zawartość ujawniono znacznie wcześniej, a debiut łatki najwyraźniej przesunięto o 2 dni (z 30 stycznia na 1 lutego).

Nowa łatka to m.in. pierwsze w tym sezonie osłabienia potworów z afiksem „wampiryzm”. „Pierwsze”, bo twórcy zapowiedzieli już kolejne zmiany balansu krwiopijczych zdolności, w tym modyfikację wyglądu pocisków używanych przez wyposażone w nie monstra, by łatwiej było je odróżnić w grze.

Patch 1.3.1 wprowadził też wzmocnienia zdolności Seneszala. Twórcy zwiększyli zadawane nimi obrażenia oraz przywracane przez nie zdrowie. Ma to sens w kontekście początkowych narzekań graczy, ale po przyspieszeniu rozwoju tego mechanicznego towarzysza w poprzednim uaktualnieniu zaczęły pojawiać się opinie, jakoby konstrukt jednak był aż za mocny (via serwis Reddit).

Lwią część zmian w nowej wersji Diablo 4 stanowią poprawki błędów, zarówno tych bezpośrednio związanych z Sezonem Konstruktów, jak i w całej grze. Część z tych usprawnień dotyczy wadliwie działających pułapek, w tym niewidzialnych pocisków oraz zbyt długotrwałych obrażeń od skrzyni z „niespodziankami”. Naprawiono też usterki interfejsu (np. niedziałającą opcję ułatwienia dostępu) i problemy z podziemiami i twierdzami (wliczając w to bug z niezjawiającym się Animusem, który tym samym blokował postępy graczy) oraz wprowadzono dalsze poprawki działania gry.

Pełną listę zmian w aktualizacji 1.3.1 znajdziecie na oficjalnej stronie firmy Blizzard Entertainment.

  1. Diablo 4 – poradnik do gry

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej