Cyberpunk 2077 zajmuje ponad 100 GB na PS4/PS5, pobieranie będzie problemem
Posiadacze PlayStation 4 oraz PlayStation 5, którzy ostrzą sobie zęby na grę Cyberpunk 2077, muszą przygotować się na pobranie olbrzymiego zestawu plików. Jeden z twórców tej produkcji przyznaje również, że premierowa łatka całkowicie odmieni konsolową wersję tej produkcji.
- Cyberpunk 2077 na PS4 i PS5 wymaga pobrania 102,9 GB danych;
- choć niektórzy mogą już ściągnąć grę w wersji 1.01, nie zawiera ona premierowej łatki;
- jeden z twórców przekonuje, że tak zwany „Day 1 Patch” odmieni ten tytuł na konsolach nie do poznania.
Na dwa dni przed premierą gry Cyberpunk 2077 dowiedzieliśmy się, ile miejsca dla tej produkcji będą musieli zarezerwować posiadacze PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Ponadto jeden z twórców przekonuje, że po zainstalowaniu aktualizacji przygotowanej przez jego ekipę na potrzeby konsolowej wersji tego projektu Cyberpunk 2077 stanie się „inną grą”.
Cyberpunk 2077 na PS4 i PS5 – rozmiar gry
Pochodzący z Nowej Zelandii (gdzie w chwili, w której są pisane te słowa, można już dokonać tak zwanego pre-loadu omawianego tytułu) użytkownik forum Reddit podzielił się zdjęciem, z którego wynika, że na konsolach Sony (niezależnie od tego czy mowa o PlayStation 5, na której w Cyberpunka 2077 zagramy w ramach wstecznej kompatybilności, czy o PlayStation 4) na pobranie czeka 102,9 GB danych. Z uwagi na fakt, że działanie PlayStation Network jest dalekie od ideału, trzeba przygotować się na potencjalne problemy z pobieraniem gry i jego niezbyt zawrotną prędkość, gdy już „rzuci się” na nią reszta świata.
Można gdybać, że posiadacze Xboksów One, Series S oraz Series X będą musieli przygotować się na pobranie zestawu plików podobnej wielkości. Co ciekawe, 102,9 GB to o ponad 30 GB więcej miejsca, aniżeli Cyberpunk 2077 wymaga na komputerach osobistych.
Cyberpunk 2077 na PS4 i PS5 wymaga pobrania niemal 103 GB danych... i to bez łatki premierowej (źródło obrazka: Reddit).
Warto dodać, że mowa o wersji 1.01 gry, w której znajdziemy już szereg przygotowanych przez deweloperów poprawek. Na warsztat wzięto zarówno rozgrywkę oraz stabilność gry, jak i jej potencjalne problemy z działaniem; poza tym całość wzbogacono o enigmatyczne „różne funkcje”. Co jednak najciekawsze, produkcja nie otrzymała jeszcze patcha premierowego, który ma wyeliminować kolejne problemy (i zapewne również będzie ważył „swoje”).
Cyberpunk 2077 – Day 1 Patch
O tym, jak ważne będzie pobranie aktualizacji przygotowanych na potrzeby konsolowych wersji gry Cyberpunk 2077, świadczą słowa jednego z deweloperów. Fabian Mario Döhla ze studia CD Projekt RED potwierdził za pośrednictwem Twittera, że po instalacji premierowego patcha Cyberpunk 2077 będzie „inną grą” w kwestii stabilności. Jeśli jego słowa ostatecznie nie rozminą się z rzeczywistością, istnieje duża szansa na to, że problemy, na które zwracali uwagę recenzenci, były w dużej mierze spowodowane tym, że przekazano im stary „build” omawianego projektu.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 10 grudnia na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One; grę uruchomimy również na PlayStation 5, a także Xboksach Series X/S. Szczegółowe informacje na temat tego, kiedy polscy gracze będą mogli rozpocząć pobieranie tej produkcji, znajdziecie w naszej wcześniejszej wiadomości.
- Cyberpunk 2077 – oficjalna strona internetowa
- Recenzja gry Cyberpunk 2077 - samuraju, masz świetne RPG do ogrania
- Cyberpunk 2077 – poradnik do gry