Nowa aktualizacja do Cyberpunka 2077; konsole Xbox dostają „kopa” wydajnościowego
Cyberpunk 2077 otrzymał właśnie aktualizację 1.63. Sprawdź, jakie przyniosła zmiany.
Cyberpunk 2077 cały czas cieszy się dużą popularnością, o czym może świadczyć fakt, że dziennie na Steamie gra w niego w porywach do około 25 tysięcy osób naraz. CD Projekt RED dopracowuje produkcję przed premierą DLC Widmo wolności, która nastąpi 26 września. Przed chwilą Cyberpunk 2077 otrzymał ważącą około 5 GB aktualizację, która usuwa sporo błędów i poprawia jakość rozgrywki na konsolach Xbox.
Aktualizacja 1.63 do Cyberpunka 2077
Najnowszy update został opatrzony numerem 1.63 i skupia się przede wszystkim na wyeliminowaniu z gry sporej liczby błędów. Warto zaznaczyć, że w znacznym stopniu skorzystają na niej posiadacze konsol Xbox Series X|S. Jedna z poprawek usuwa błąd, który wpływał na wydajność po dłuższym czasie grania, a inna zwiększa liczbę dostępnych miejsc zapisu do 20 na „sejwy” ręczne i 10 na zachowanie rozgrywki z punktu bez powrotu.
Jeśli chodzi o inne zmiany, to warto tu przytoczyć przykłady takie jak:
- Naprawiono błędy, w wyniku których pewne kontrakty blokowały się na etapie „nieodkryte” i nie rozpoczynały się po wejściu na określony obszar.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wypowiedzi niektórych NPC-ów na Rancho Coronado zamiast tekstu nad głowami wyświetlały się zwykłe napisy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas transferu pieniędzy lub danych interfejs wyświetlał tekst: „Hakowanie wroga”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych powierzchniach pojawiały się artefakty koloru przy włączonym Path Tracingu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na krawędziach niektórych obiektów pojawiały się jasne, kolorowe błyski przy włączonej opcji DLSS.
- Poprawiono wydajność generowania klatek z użyciem DLSS na procesorach AMD.
Pełną listę zmian wprowadzonych przez aktualizację 1.63 znajdziecie tutaj.