Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 października 2024, 09:31

autor: Adrian Werner

Cyberpunk 2077 trafi na Maca z 4-letnim opóźnieniem, ale za to w swojej najlepszej, nierozczarowującej wersji

Cyberpunk 2077 wkrótce podbije nową platformę sprzętową. Studio CD Projekt RED zapowiedziało, że pracuje nad wersją gry przeznaczoną na komputery Mac.

Źródło fot. CD Projekt RED
i

Studio CD Projekt RED zapowiedziało, że Cyberpunk 2077 doczeka się wersji na komputery Mac.

  1. Gra od razu ukaże się w wydaniu Ultimate Edition, zawierającym zarówno podstawową wersję CP2077, jak i dodatek Phantom Liberty.
  2. Premiera wersji na Maca planowana jest na początek 2025 roku.
  3. Wydanie to sprzedawane będzie w serwisach Steam, Epic Games Store oraz GOG.com.
  4. Autorzy obiecują, że gra wykorzysta możliwości współczesnych Maców, oferując m.in. ray tracing czy dźwięk przestrzenny.

Więcej informacji, w tym dokładny termin premiery, poznamy wkrótce.

Źródło fot. CD Projekt RED. - Cyberpunk 2077 trafi na Maca z 4-letnim opóźnieniem, ale za to w swojej najlepszej, nierozczarowującej wersji - wiadomość - 2024-10-31
Źródło fot. CD Projekt RED.

Trzeba przyznać, że posiadacze komputerów Mac musieli długo czekać na natywną wersję gry (nieoficjalnie była bowiem uruchamiana na Macach już w zeszłym roku). Cyberpunk 2077 zadebiutował na PC w 2020 roku. Pewnym (choć małym) pocieszeniem dla nich może być fakt, że od razu otrzymają w pełni dopracowaną wersję tego przeboju, na co użytkownicy pecetów mogli liczyć dopiero po upływie długich lat i po wydaniu wielu aktualizacji.

Warto wspomnieć, że Cyberpunk 2077 to nie jedyna starsza, wielka gra, która wkrótce zawita na komputery Mac. 31 grudnia tego roku trafi na nie bowiem Resident Evil 2 Remake.

  1. Recenzja Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – znowu to zrobili
  2. Cyberpunk 2077: Widmo wolności na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej