Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 września 2020, 11:00

Cyberpunk 2077 otrzyma własny napój energetyzujący

Cyberpunk 2077 doczeka się własnego napoju energetyzującego. Samurai Cola wkrótce trafi na amerykański rynek dzięki współpracy ze znanym producentem energetyków, firmą Rockstar.

Cyberpunk 2077 otrzyma własny napój energetyzujący - ilustracja #1
Samurajska cola to kolejny produkt promujący Cyberpunka 2077.

Jeśli wierzyć ostatniemu terminowi podanemu przez studio CD Projekt RED, do premiery Cyberpunka 2077 pozostały niecałe 3 miesiące. Najwyraźniej twórcy uznali, że graczom przyda się więcej energii, aby dotrwać do dnia debiutu tej wyczekiwanej produkcji. Tłumaczyłoby to zapowiedź limitowanej edycji napojów energetyzujących na licencji Cyberpunka 2077 – Samurai Cola. Seria firmy Rockstar (nie, nie chodzi o Rockstar Games, tylko o amerykańskiego producenta energy drinków) wkrótce ma być dostępna w USA. Ogłoszeniu towarzyszy zwiastun prezentujący powstanie (czy raczej przeprogramowanie) produktu.

Trzeba przyznać, że po latach ciszy oraz skromnie ujawnianych i bardzo ogólnych informacji polski deweloper nie pozwala nam zapomnieć o swoim nowym projekcie. Od czasu prezentacji na targach E3 2018 stale otrzymujemy doniesienia na temat gry. Ponadto nadciągająca premiera zaowocowała garścią inicjatyw promujących produkcję. Darmowe gadżety, figurki, komiks, limitowane edycje konsol, pady, karty grafiki – to tylko kilka przykładów niemalże nachalnego marketingu CD Projekt RED. Miejmy nadzieję, że sama gra będzie tak dobra, jak sugeruje towarzyszący jej rozgłos. Cyberpunk 2077 ukaże się 18 listopada na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. W drodze są też wydania na platformy dziewiątej generacji (tj. PS5 i XSX) z next-genowymi usprawnieniami. W przypadku wersji PC wkrótce poznamy wymagania sprzętowe gry.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej