Patch 2.01 do Cyberpunka 2077 już jest, CD Projekt dzieli się listą zmian [Aktualizacja]
CD Projekt RED zapowiedział, że już wkrótce do Cyberpunka 2077 trafi łatka, która naprawi kilka usterek pojawiających się po wprowadzeniu aktualizacji 2.0.
Aktualizacja
Zapowiedziana w ubiegłym tygodniu aktualizacja 2.01 do Cyberpunka 2077 właśnie zadebiutowała na PC i konsolach (PlayStation 5 i Xbox Series X/S). Z pełną, całkiem długą listą zmian w języku polskim zapoznacie się na oficjalnej stronie gry.
Na Steamie do pobrania macie blisko 21,7 GB, natomiast na GOG.com tylko 6,73 GB.
Oryginalna wiadomość (29 września)
Przed tygodniem do Cyberpunka 2077 powędrowała największa jak dotąd aktualizacja. I chociaż patch 2.0 przez większość graczy został odebrany bardzo pozytywnie, nie ustrzegł się on kilku błędów, które mogły skutecznie zaburzyć radość płynącą z rozgrywki. Były to usterki na tyle powszechne, że CD Projekt RED zdecydował się opracować łatkę naprawczą.
Z informacji przekazanych przez Marcina Momotę, dyrektora ds. społeczności w CD Projekt RED, dowiadujemy się, że aktualizacja oznaczona numerkiem 2.01 ma za zadanie przede wszystkim zwiększyć maksymalny rozmiar zapisów, aby naprawić problem, który miewają użytkownicy PlayStation 5 od momentu przesiadki na Cyberpunka 2077 w wersji 2.0.
Nie są to jedyne kłopotliwe kwestie, które mają zostać rozwiązane w nowym patchu. Wedle informacji zawartych na stronie wsparcia technicznego CD Projekt RED, twórcy zadbali m.in. o to, by interfejs użytkownika nie wyświetlał danych wejściowych kontrolera podczas gry za pomocą klawiatury i myszy.
Ponadto naprawiona zostanie usterka, która powodowała, że w misji „Skok na głęboką wodę” V ginął, wypadając z windy podczas jazdy na 42 piętro przy spadkach liczby klatek na sekundę.
Oprócz tego aktualizacja ma poprawić optymalizację gry na pecetach i konsolach, szczególnie w dzielnicy Dogtown.
Z pełną listą zmian możecie zapoznać się pod tym linkiem.
Niestety twórcy nie zdradzili, kiedy możemy spodziewać się publikacji łatki.