Crysis Remastered z ray tracingiem na niemal wszystkich powierzchniach
Nowa aktualizacja do Crysis Remastered wprowadza specjalną opcję ray tracingu. Ma ona zaoferować jak najlepsze efekty wizualne przy mniejszym wpływie na wydajność.
- Crysis Remastered otrzymał nową aktualizację.
- Update wprowadza opcję Experimental RayTracing Boost Mode.
- Pozwala ona na użycie ray tracingu na niemal wszystkich powierzchniach przy jednoczesnej poprawie wydajności.
Crysis Remastered doczekał się na PC aktualizacji o numerze 2.1.2. Oprócz pomniejszych usprawnień wprowadza ona do gry także nową opcję graficzną o nazwie Experimental RayTracing Boost Mode. Ta ostatnia dostępna jest jedynie wtedy, gdy gra korzysta z ray tracingu. W założeniach gwarantuje jak najlepsze efekty wizualne przy jednocześnie zredukowanym wpływie na wydajność.
Experimental RayTracing Boost Mode pozwala na nałożenie refleksów na prawie wszystkie powierzchnie widoczne w grze. Poprawia również działanie ray tracingu na chropowatych materiałach. Około 5% wszystkich powierzchni w eksplorowanym świecie otrzyma także efekt lustrzanego odbicia. Jednocześnie opcja ta poprawia wydajność i naprawia błędy związane z brakiem refleksów na odległych obiektach.
Oprócz tego aktualizacja 2.1.2 usuwa bugi, które obecne były w grze. Rozwiązano problemy z interfejsem, Anti-Aliasingiem oraz niektórymi teksturami. Pełną listę zmian znaleźć można w oficjalnym poście na Reddicie.